به گزارش ایسنا، داریوش شجاعیان پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اینکه خوب بازی کردیم، هوادران خوشحال شدند. مطمئنا در طول فصل موقعیت‌های‌ زیادی داشتیم و فقط بدشانس بودیم که توپ‌های ما گل نشد. امروز هم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. امیدوارم خوب گل بزنیم و به بالای جدول برسیم.

او درباره دعوت نشدن به تیم  ملی فوتبال گفت: فکر می کردم به تیم ملی دعوت شوم اما نظر آقای کی روش را جلب نکردم. همینطور ادامه می دهم تا نظر او را جلب کنم و فرصت اثبات خودم را داشته باشم و در جام جهانی به میدان بروم.

بازیکن استقلال درباره دعوت شدن هفت بازیکن استقلال به تیم ملی با وجود جایگاه نه چندان خوب این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: مطمئنا بازیکنان ما لایق دعوت شدن به تیم ملی بودند. تک تک بازیکنان شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. امیدوارم در راه خود موفق باشند و به جام جهانی بروند.

شجاعیان درباره اینکه آیا پست بازی‌اش در استقلال باعث شده مانند فصل گذشته به چشم نیاید، گفت: در راه موفقیت استقلال، انجام وظیفه و تلاش کنم و ان شاء الله همینطور ادامه دهیم و گل های بیشتری بزنیم. دست هوادران درد نکند که ما را حمایت کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.