به گزارش ایلنا، استقلال تهران با شکست نزدیک در دربی ۸۵ حال در هفته یازدهم لیگ برتر باید برابر نفت تهرانز به میدان برود که وخیم ترین شرایط مالی را نسبت به حاضران در لیگ برتر دارد و روز گذشته از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. ترکیب استقلال در این دیدار از نگاه احتمال سه تغییر بزرگ خواهد داشت.

وینفرد شفر همانند دربی و سه بازی پیشین به سیدحسین حسینی اعتماد خواهد کرد تا سنگربان آبی‌‌ها باشد. این گلر جوان که در تیم بزرگی به لیست بازیکنان ثابت دست پیدا کرده است در دیدار برابر سرخپوشان نمایش قابل قبولی داشت و دلیل محکمی وجود ندارد که سرمربی آلمانی از سیدمهدی رحمتی استفاده کند.

خط دفاعی استقلال در مقایسه با دربی و چند بازی اخیری که آنها داشته‌اند فرق می‌کند. وریا غفوری و میلاد زکی پور باگه ترتیب بال‌های راست و چپ خط دفاع را تشکیل می‌دهند. اما تغییر بزرگ بازگشت لئوناردو پادوانی به ترکیب خواهد بود. او که همانند برخز بازیکنان در وهله‌ای دچار بحران مصدومیت شده بود برابر نفت تهران زوج سیدمجید حسینی خواهد بود.

استقلال در این بازی هم با ۲ مهاجم به میدان خواهد رفت این یعنی ۴هافبک حضور خواهتد داشت تا برای زوج خط حمله موقعیت خلق کنند. داریوش شجاعیان و خسرو حیدری در چپ و راست خط میانی حاضرند. استقلال که به بازی تهاجمی نیاز دارد تا با کسب پیروزی از رده‌های پایین جدول فاصله بگیرد از سرور جپارف استفاده می‌کند. جپارف به همراه روزبه چشمی در خط میانی حضور خواهند داشت. روزبه در بازی استقلال در دفاع حاضر بود و شفر ترجیح می‌دهد از این به بعد او در خط میانی باشد. با حضور جپارف و چشمی نیمکت نشینی امید ابراهیمی و فرشید باقری را شاهد خواهیم بود. ابراهیمی که فصل گذشته فرمانده تیم لقب گرفته بود به احتمال زیاد برابر نفت نیمکت نشین شود.

اما دو مهاجم استقلال. فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده دو انتخاب وینفرد شفر برای گلزنی مقابل نفت خواهند بود. آمار مهاجمان استقلال در فصل جدید غیر قابل توجیح است اما سرمربی آلمانی فعلا با همین بازیکنان پیش می‌رود تا در نقل و انتقالات یک مهاجم تمام کننده به ترکیب تیمش استفاده کند.

بنابراین ترکیب ۲-۴-۴ استقلال مقابل نفت تهران به شرح زیر است: 

سیدحسین حسینی، وریا غفوری، سیدمجید حسینی،  لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، روزبه چشمی، سرور جپ، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و سجاد شهباززاده.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.