به گزارش ایلنا، نفت طلاییه تهران که پرحاشیه‌ترین تیم لیگ برتری تا به اینجای فصل بوده و چند مرتبه سرمربی تغییر داد تا بالاخره نوبت به هدایت این تیم حمید درخشان برسد، تمرین امروزش با حاشیه عجیبی همراه بود. درخشان که بر سر نشستن روی نیمکت این تیم با علی کریمی کورس داشت اقدامی را انجام داد که حواشی بیشتری را به خودش جلب کند.

علی کریمی پس از حضور در نفت چند بازیکن این تیم را برکنار کرده بود و با بازگشت درخشان آنها دوباره در تمرینات حاضر شدند و در بازی‌های اخیر هم حضور داشتند. حال درخشان بازیکنی را در تمرینات تیمش شرکت داده که پیش از این، حواشی زیادی را بابت حضورش در پرسپولیس ایجاد کرده بود.

مبین میردورقی بازیکنی است که در تمرین امروز نفت حاضر شد. این بازیکن در دوران حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس هم ماجرای جنجالی شکل داده بود. میردورقی که با افشاگری عادل فردوسی پور در برنامه ۹۰ مدت طولانی از میادین دور بود اینبار با حضور درخشان روی نیمکت نفت دوباره آفتابی شده است. این بازیکن که سابقه‌ی حرفه‌ای در کارنامه‌اش ندارد از سایپا به پرسپولیس رفته بود و وقتی معلوم شد برخی باعث حضور او در تمرینات سرخپوشان تهرانی شده‌اند از جمع سرخپوشان جدا شد.

اکنون با بازگشت حمید درخشان این بازیکن بار دیگر در لیست تیم او حضور یافته و باید دید اینبار سرمربی جنجالی نفت چه پاسخی در خصوص این بازیکن پرحاشیه خواهد داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.