به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور پلیس در روزهای اخیر در سطح شهر تهران پررنگ‌تر شده درباره اقدامات پلیس برای بازی دربی روز پنجشنبه چهارم آبان‌ماه گفت: پلیس با تمام توان و قدرتش چه از نظر انتظامی و چه از نظر راهنمایی و رانندگی از ابتدای صبح فردا برای برگزاری بازی شهرآورد در حال آماده باش است و بهترین خدمات پلیسی در زمینه انتظامی و ترافیکی ارائه خواهدشد.

او ادا مه داد: تلاش بر این است که در کمترین زمان پارکینگ‌ها بازگشایی شود و پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای را برای اطراف استادیوم آزادی در نظر گرفته است و در این محدوده هیچ ماشینی اجازه توقف نخواهد داشت. ما پیش بینی کرده‌ ایم به میزان ظرفیت پارکینگ‌ها ماشین و موتور مراجعه کنند و پس از تکمیل ظرفیت پارکینگ‌ها هیچ خودرویی حق پارک در اطراف استادیوم آزادی را ندارند.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: برای تردد تماشاگران به میزان لازم  اتوبوس در اختیار مردم قرار خواهد گرفت و امیدواریم مردم با مشکلی از نظر تردد مواجه نشوند.

سردار رحیمی در ادامه درباره تجمعات چند روز اخیر مردم در خصوص موسساتی مانند کاسپین و پدیده گفت: تلاش پلیس بر این بوده که با سعه صدر و برخورد برادرانه با افرادی که در این تجمعات شرکت می‌کنند روبرو شود ما پیگیر مشکلات آنها هستیم. مسئولین نیز در تلاش برای حل مشکل افراد مال از دست داده هستند.

رئیس پلیس پایتخت درباره دو روحانی که طی دو روز گذشته مورد ضرب و شتم قرار گرفتند گفت: یکی از آنها در اثر اختلافات شخصی و نزاعی بوده که با همسایه خود داشتند در دومین مورد نیز فرد ضارب فردی سابقه‌دار بوده که سه مورد زندان و هشت مورد جرائم مختلف را در پرونده خود داشته و این اتفاقات هیچ ارتباطی با هم نداشتند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.