به‌ گزارش ‌ایسنا، صبح امروز (چهارشنبه) از ساعت ۹ تعداد زیادی از علاقمندان، پیشکسوتان و اهالی فوتبال برای تشییع پیکر مرحوم ابراهیم آشتیانی خود را به  ورزشگاه شهید شیرودی رسانده بودند تا با پیشکسوت بزرگ باشگاه پرسپولیس  وداع کنند.

در این مراسم افرادی همچون علی کریمی، علی پروین، محمد دادگان، بهرام افشارزاده، افشین پیروانی، جعفر کاشانی، محمد پنجعلی، محمدرضا ساکت، حسین کلانی، حمید جاسمیان، مهدی مناجاتی، کریم باقری، محمود خوردبین، محمد مایلی کهن، اسماعیل هلالی، زمانی، عبدالحمید احمدی معاون وزارت ورزش و جوانان، بهنام ابوالقاسم پور، جواد قراب، محمد نوری، علی جباری،  فرامرز ظلی، علیرضا امامی‌فر و ... حاضر بودند.

نکته قابل توجه در مراسم امروز این بود که هیچ یک از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و همین طور مدیرعامل این باشگاه به مراسم تشییع نیامده بودند و از طرف مدیریت باشگاه پرسپولیس فقط جعفر کاشانی که هم دوره آن مرحوم بود حضور داشت.

این‌ در حالی است که از باشگاه استقلال، زمانی و ملکی دو عضو هیات مدیره به مراسم تشییع آمده بودند و همین طور بروشوری چاپ شده بود که از طرف باشگاه استقلال درگذشت ابراهیم آشتیانی را تسلیت گفته بود.

از طرف باشگاه پرسپولیس هم بنری در گوشه ورزشگاه نصب شده بود که روی آن درگذشت ابراهیم آشتیانی را غم‌انگیز توصیف کرده و تسلیت گفته شده بود.

در حالی که علی کریمی در تشییع مراسم حاضر شده بود تعدادی از هواداران فوتبال قصد گرفتن عکس سلفی با او داشتند که همین امر باعث ناراحتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس شد چرا که معتقد بود در مراسم تشییع پیکر نباید عکس سلفی گرفته شود.

پیکر مرحوم آشتیانی پس از تشییع به بهشت زهرا (س) منتقل شد تا در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.