به گزارش مهر، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروز جمعه پیش از بازی دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی گفت: همانظور که گفتم می خواهیم بیشترین جام را در طول فصل به دست آوریم.به همین خاطر با تمام توان مقابل نفت تهران که با وجود تمام مشکلاتی که دارد نتایج خوبی هم گرفته است، به میدان می رویم.

وی ادامه داد: کمی عجیب است که بخواهیم در همین مدت کم، سه بار با نفت بازی کنیم اما قرعه کشی شده و کاری نمی توان کرد. هدفمان را گفته بودم که طبق همان هدف توانستیم به جمع چهار تیم نهایی آسیا برسیم. در لیگ برتر هم کارمان را دنبال می کنیم. در این مرحله البته کار سختی برابر نفت تهران خواهیم داشت.

سرمربی پرسپولیس گفت: بدون شک بازی فردا با نفت تهران به مراتب سخت تر از دیدارهای قبلی که در این فصل برابر این تیم داشتیم، خواهد بود. خستگی بازیکنانم با توجه به فشردگی دیدارهایی که داریم می تواند خطر ساز شود. من برای باز فردا همه بازیکنان را به جز فراد احمدزاده در اختیار خواهم داشت.

ایوانکوویچ درباره اینکه «آیا در بازی فردا از بازیکنان ذخیره اش استفاده خواهد کرد یا خیر؟»،گفت: برای این دیدار با بهترن هایم به میدان می روم و خواهید دید از چه بازیکنان استفاده می کنم. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.