به گزارش ایسنا، محمد ایرانپوریان بعد از شکست تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: ما موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم اما پیکان بهترین استفاده را از موقعیت های کم خود کرد و توانست ما را شکست بدهد.

او در پاسخ به این پرسش که هواداران تراکتورسازی چقدر می توانند به آینده تیمشان امیدوار باشند، گفت: از همه آنها عذرخواهی کنم و دست تک تک آنها را می بوسم. ما نتوانستیم نتیجه قابل قبولی بگیریم و شرمنده آنها شدیم. هواداران برای ما سنگ تمام گذاشته اند. آنها از سخت بودن شرایط امسال تراکتورسازی باخبر هستند و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره اشتباه دروازه‌بان جوان تیمشان اظهار کرد: من تنها چیزی که به او گفتم این بود که من هم روزی جوان بودم و این اتفاقات برای من هم رخ داده و من هم در اوایل دوران بازی ام خیلی از این اشتباهات داشته‌ام. در رختکن نیز همه به او روحیه دادند.

کاپیتان امروز تراکتورسازی درباره حواشی تیمش گفت: در نیم فصل تیم ما پوست اندازی خواهد کرد و بازیکنان جدیدی به ما اضافه خواهند شد پس بازیکنان جوان ما باید از حواشی دوری کنند و برای حفظ موقعیت فعلی خود در تیم بجنگند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.