به گزارش روابط عمومی کل سپاه، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» با اشاره به سخنان رییس جمهوری آمریکا درباره جمهوری اسلامی ایران و سرنوشت برجام افزود: ترامپ و هیات حاکمه‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا بشریت با عنایت الهی به زودی عالم جدیدی را تجربه کند.

وی تاکید کرد: ما در آغاز مرحله‌ای از سیر تکاملی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم که از شاخص‌های برجسته آن «به سر آمدن دوره‌ زوزه مذاکره و تعمیم الگوی مذاکرات هسته‌ای به سایر حوز‌ه‌های اقتدار نظام» است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خداوند قادر متعال را شکرگزاریم که ملت ایران را بیرق دار تحقق وعده‌های خود قرار داد تا با عبور از یک پیچ بزرگ تاریخی، دوران جدیدی از تحولات جهانی را برای ورود به عصر معنویت و حاکمیت ارزش‌های الهی با تحمیل شکست‌های سنگین اردوگاه نظام سلطه و طاغوت اعظم، آمریکا آغاز کند. نشانه‌های این شکست در سخنان اخیر رئیس جمهوری آمریکا (بود) که با حالتی مضطرب و صدایی لرزان عجز و استیصال خود را در یک تریبون عمومی به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: او دریافته قدرت انقلاب اسلامی در حال گسترش و جغرافیای نفوذ آن غیر قابل کنترل شده است و ادمه این روند نتیجه‌ای جز زوال قدرت مادی آمریکا و برقراری نظم جدید انقلاب اسلامی در بر نخواهد داشت. به همین دلیل دیگر نمی‌توانند حقارت خویش را پنهان کنند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد «ترامپ و هیات حاکمه ‌اش با این گونه رفتارهای مبتذل خود، آمریکا را بیش از پیش در مسیر خودحذفی از صحنه روزگار قرار داده است تا بشریت با عنایت الهی به زودی عالم جدیدی را تجربه کند».

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تداوم نهضت عاشورا با الگوی الهام بخش خود تمدن رو به زوال غرب را به چالش کشیده است و همچنان مسیر مقدّر خود را با هدایت‌های حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برپایی تمدن اسلامی، شتابان طی می‌کند. 

«آمریکا و اذناب منطقه ‌ای اش خوب می ‌دانند که در این 40سال اگر می‌توانستند به جمهوری اسلامی آسیب وارد کنند، یک دقیقه را هم تلف نمی‌کردند. آنها با زبان سلاح بیشتر آشنایند؛ سلاحی که به آنها بفهمانیم همه طرح‌ها و برنامه‌هایشان همانند طرح ایجاد خاورمیانه بزرگ، پروژه سازش با اسرائیل، جنگ‌های نیابتی و نظایر آن با شکست روبرو خواهد شد». 

فرمانده کل سپاه در پایان از مردم و مسئولان کشور به سبب همدلی و همراهی و حمایت از سپاه در برابر تهاجم روانی اخیر هیات حاکمه آمریکا قدردانی و تاکید کرد «سپاه، ملت بزرگ ایران را در گذار از مرحله سوم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان، پاسداری و محافظت خواهد کرد». 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.