به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید سه شنبه در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام می‌رود.  زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: همیشه سعی می‌کنیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم که با بازی گروهی به دست می‌آید. مشتاق رقابت در این بازی‌ها هستیم و فردا برابر حریف خیلی خوبی بازی خواهیم کرد.

 

سرمربی رئال مادرید درمورد ایسکو اظهار کرد: او می‌داند بازیکن مهمی برای تیمش محسوب می‌شود. ایسکو در هر دیدار فرصت بازی دارد و هر روز می‌تواند بهتر باشد. او می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند که ویژگی خوبی است. اگر نزدیک‌تر به مهاجم‌ها باشد برای او بهتر است اما  بسته به حریفمان در جایگاه مورد نظر قرار می‌گیرد. با این حال مهم‌تر از همه این است که او هر روز بهتر می‌شود. ایسکو را خیلی دوست دارم چون بازیکن خلاقی است.

زیدان درمورد هری کین گفت: او بازیکن خوبی است و توانسته است آمار خوبی بر جای بگذارد. تاتنهام تنها کین نیست. آنها تیم خیلی خوبی هستند  و باید خود را خیلی خوب برای بازی فردا آماده کنیم. نمی‌دانم آینده کین چه خواهد شد و در مادرید خواهد بود یا نه. مهاجم انگلیسی بازیکن مهمی در تیمش محسوب می‌شود. او از همه لحاظ خوب است و همیشه به فکر گلزنی است.

سرمربی فرانسوی به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: او خیلی تلاش می‌کند. او یک حرفه‌ای در زمین و بیرون از زمین است. به رونالدو احترام می‌گذارم. او الگویی است برای همه.

زیدان در مورد برتر بودن لالیگا نسبت به لیگ برتر انگلیس اظهار کرد: هر کسی نظری دارد اما رویای من بازی کردن در اسپانیا بود. سبک بازی تیم‌ها در لیگ برتر متفاوت است، فیزیکی‌تر هستند و زمانی که تیمی قوی‌تر است شانس برد بیشتری دارد. می‌خواهیم نشان دهیم لالیگا بهتر است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.