به گزارش مهر، عباس پاپی زاده عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با فرماندهی سپاه خوزستان اظهار کرد: امیدوارم خداوند توفیق خدمت رسانی موفق به مردم را به ما عنایت کند؛ شب گذشته اعضای مجمع تماس گرفته و نسبت به اظهارات سخیف و رفتارهای به دور از منطق و اخلاق رئیس جمهور آمریکا اعلام نارضایتی کرده و  تبادل نظر داشتند.

وی افزود: همیشه قدردان زحمات و از جان گذشتگی های سپاه بودیم و اولین کار لازم را اعلام حمایت مجدد دیدیم؛ در تمام طول دوران بعد از انقلاب به ویژه در برهه های خاص مأموریت های خاص و سختی را به سرانجام رسانده و قدرت جدیدی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران (تعیین کننده کشور در عرصه بین المللی به ویژه منطقه خاورمیانه) کسب کردند.

پاپی زاده افزود: امروز توسط همین مدیریت برنامه ریزی شده و مدبرانه سپاه، همه نقشه های شوم نقش بر آب شد. ملت های منطقه نیز، علاقه و تمایل بیشتری نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند که آن هم به دلیل اقدامات حمایتی خوب سپاه در مقابله با تروریسم مدرن حمایت شده از سوی برخی کشورها از جمله آمریکا است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا، امروزه سلاح تروریست ها را تأمین می کند ولی سپاه به خوبی توانسته بر علیه ابرقدرت های جهانی ایستاده و به آنها مقابله کند. معادلات منطقه به این نحو امیدوارانه پیش می رود و به قول سردار سلیمانی می توانیم تاریخ بدهیم که تا چند ماه آینده نسخه گروه تروریستی و دست نشانده داعش را جمع می کنیم. 

پاپی زاده تصریح کرد: شاید کم و کاستی هایی در کشور وجود داشته باشد ولی در راستای رفع آن تمام تلاش خود را به کار می گیریم؛ آنچه در توان خود داریم در مجلس شورای اسلامی برطرف می کینم و از سپاه پاسداران نیز مشورت های خوبی را می گیریم. فراکسیون دفاع و اقتدار ملی با عضویت نزدیک به ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس کار خود را انجام می دهد و نمایندگان مجلس خوزستان نیز عضویت آن را دارند. خیلی خوشحالیم هم دولت و هم مجلس که در کنار همه قوا، پشت سپاه پاسداران هستیم.

وی بیان کرد: اظهارات ترامپ کاملا ناپخته بود و انسجام درونی کشور را پررنگ تر کرده و حتی رئیس جمهور نیز به خوبی در کنار سپاه ایستاد. مردم در این چند روز که بحث مقابله دولت های استکباری با دولت جمهوری اسلامی را دیده اند، بیشتر قدردان زحمات سپاه هستند و در سطح جامعه و حتی فضای مجازی نیز ابراز ارادت داشته اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.