به گزارش فارس مسعود پزشکیان عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه اگر انسجام میان گروه‌های مختلف نبود کشور ما تکه تکه شده بود اظهار داشت: اظهارات نابخردانه و سخیف ترامپ، ما و کشور ما را به وحدت، انسجام و همدلی بیشتر سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران مستقل و آزاد را نمی‌خواهند، افزود: باید از اختلافاتی که ایجاد شده دست برداریم و در برابر دشمن با صدای واحد بایستیم و کشور را آنطور که برازنده اسلام و مسلمین است، آباد کنیم.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو با ابراز گلایه از تاخیر یک ساعته معاون اول رئیس جمهور و همراهانش برای حضور در جلسه شورای اداری استان، خاطرنشان کرد: باید این عادت را به هر طریق در میان مدیران از بین ببریم چرا که شخصیت همه محترم است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت علی(ع) به دو مسئله تقوای خدا و نظم در امور بسیار تاکید داشتند، اذعان داشت: وحدت از نماز شب و روز ارزش بیشتری دارد و این انسجام ماست که می‌تواند ترامپ و دوستانش را سر جایش بنشاند؛ پس نباید به هر بهانه‌ای در مقابل هم بایستیم و برای هم پرونده‌سازی کنیم.

پزشکیان بر سه اصل علم، مشارکت و ایمان در اداره امور کشور تاکید کرد و گفت: با تکیه بر این سه اصل کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد.

وی در عین حال خاطرنشان ساخت: سال آینده تبریز 2018 را در پیش داریم؛ ما از همه مدیران می‌خواهیم طوری از این رویداد استقبال کنند که برازنده تبریز، آذربایجان و ایران باشد؛ دولت باید با تمام وجود برای عرضه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کشورما و باور ما تلاش کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.