به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ناصحی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح «کار پوشه ملی» چند سالی مطرح می‌شد تا نهایتاً سال گذشته سازمان ملی اطلاعات که متولی این طرح بود با قراردادی آن را به شرکت ملی پست محول کرد.

وی افزود: در این طرح به هر شهروند ایرانی یک صندوق هوشمند اعطا می‌شوند که هر خدمت دولتی بخواهد انجام بگیرد از این صندوق صورت بگیرد؛ تمامی نهادهای دولتی به این صندوق مرتبط شده و کلیه قبوض، نامه‌ها، اخطاریه‌ها، اعلامیه‌ها و... همه وارد این پوشه می‌شود.

معاون فنی اداره کل پست استان اصفهان ادامه داد: به صورت رایگان در شعب منتخب پست استان اصفهان از فردا انجام می‌شود، شهروندان می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی برای گرفتن گذرواژه به شعب منتخب پست (نشاط، لاله و...) در شهر اصفهان مراجعه کنند.

وی با بیان این که در گام بعدی دفاتر پیش خوان و پست در تمامی شهرها این خدمت را ارائه کنند، اضافه کرد: شرکت‌ها حقوقی هم می‌توانند با اساسنامه شرکت مراجعه کرده و برای شرکت خود «کار پوشه ملی» ایجاد کنند، حضور صاحب امضای شرکت برای این امر الزامی است.

ناصحی در خصوص امنیت اطلاعات در این طرح گفت: «کار پوشه ملی» در بستر شبکه ملی اطلاعات اجرایی شده و به جهت ایمنی اطلاعات محرمانه افراد جای نگرانی وجود ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.