به گزارش ایسنا، در دومین روز از مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان، دیدارهای گروه C برگزار شد. تیم ملی ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۱۸ به مصاف تیم ملی گینه رفت و توانست با حساب ۳ بر یک رقیب آفریقایی خود را شکست دهد و به صدر جدول این گروه صعود کند.

در این بازی، اللهیار صیادمنش (۵۹)، محمد شریفی (۷۰ پنالتی)  و سعید کریمی (۹۰) برای ایران گلزنی کردند. تک گل گینه نیز در دقیقه ۹۱ توسط توره به ثمر رسید.

در دقیقه ۵۹ وحید نامداری مقابل محوطه جریمه توپ را به اللهیار صیادمنش رساند و این بازیکن مازندرانی با یک چرخش ضربه خود را از فاصله بیست متری وارد دروازه گینه کرد تا نخستین گل ایران در این مسابقات به ثمر برسد.

در دقیقه ۶۸، شریف کامارا با کف پا، پهلوی محمد قادری را در داخل محوطه جریمه مورد اصابت پای خود قرار داد و داور ضمن اخراج مدافع گینه، به نفع ایران اعلام پنالتی کرد. در دقیقه ۷۰ محمد شریفی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف جهت شیرجه دروازه‌بان شوت زد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۹، سعید کریمی روی پاسخ خوب وحید نامداری و اشتباه مهلک دروازه بان گینه، مقابل دروازه خالی این تیم صاحب توپ شد و گل سوم ایران را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه، ساعاتی قبل تیم ملی آلمان موفق شد در دقایق پایانی کاستاریکا را با حساب دو بر یک شکست دهد و در رده دوم این گروه قرار بگیرد.

روز سه شنبه و در دومین بازی، تیم ملی ایران از ساعت ۱۸ با آلمان دیدار می کند. همچنین از ساعت ۱۵ نیز، دو تیم بازنده کاستاریکا و گینه به مصاف هم می روند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.