به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، تیم مورفی، نماینده جمهوری خواه ایالت پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان آمریک،ا پس از افشای رسوایی اخلاقی‌اش، وادار به استعفا شد.

پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت تیم مورفی که خود را مخالف سرسخت قانونی شدن سقط جنین نشان می داد، پس از ارتباط نامشروع با یک زن، وی را به سقط جنین وادار کرده است. پس از افشای رسوایی اخلاقی مورفی در رسانه‌های آمریکا، این نماینده مجلس نمایندگان آمریکا استعفا کرد. براساس گزارش‌ها، تیم مورفی استعفانامه‌اش را به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تسلیم کرده است.

پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان، گفته که این استعفا به دفتر وی رسیده است و مورفی از 21 اکتبر (29 مهر) دیگر نماینده نخواهد بود.

رایان ضمن حمایت از تصمیم مورفی گفت: «من با تیم در چند روز اخیر صحبتی کوتاه داشتم، فکر می کنم که گام برداشتن وی به سمت فصل جدیدی در زندگی شخصی اش، اقدامی مناسب خواهد بود».

مورفی چهارشنبه ضمن اعلام خبر تصمیم خود برای استعفا، گفته بود که قصد ندارد برای شرکت در دور بعدی انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا نامزد شود؛ زیرا حل کردن مشکلات به وجود آمده در خانواده اش، زمان‌بَر خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.