به گزارش ایلنا، وینفرد شفر آلمانی امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و قرارداد خود را با آبی پوشان تهرانی به امضا رساند. در همان چند ساعت اتفاقات جالبی رخ داد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

* یکی از بازیکنان تیم فوتسال بانوان استقلال که از ناحیه پا هم دچار شکستگی شده بود و از مدتها قبل و زمانی که این تیم وجود خارجی داشت طلبکار بود به همراه مادر خود برای دریافت طلبش به باشگاه آمده بود و نگهبان را تهدید می کرد که اگر اجازه ورود به او ندهند جلوی چشمان شفر داد و بیداد خواهد کرد. هر طوری بود این قائله خاتمه پیدا کرد.

* شفر بعد از عقد قرارداد با آبی پوشان به سمت تالار افتخارات این باشگاه رفت و جام های این باشگاه را از نزدیک دید وخیلی هم مورد توجهش قرار گرفت.

* خبرنگاران و اصحاب رسانه حدود دو ساعت پشت درب‌های بسته باشگاه بودند و خیلی از این بابت ناراحت بودند.

* به نقل از شفر در یکی از رسانه ها نقل قولی منتشر شده بود مبنی بر اینکه او گفته بود رحمتی و جباری وزنه های استقلال هستند اما امروز شفر در پاسخ به سوالی درباره این دو بازیکن به کلی ابراز بی اطلاعی کرد و گفت اصلا این دو نفر را نمی  شناسد.

* نصرالله عبداللهی بعد از خروج خبرنگاران با شفر و افتخاری و مترجم سرمربی آلمانی جلسه ای برگزار کرد و درباره برنامه های تیم صحبت کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.