به گزارش مهر، سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. دو بازی خوب پیش رو داریم. توگو تیم سرعتی و قدرتی است. تیم ملی روسیه هم یک تیم خوب و میزبان جام جهانی است که انگیزه زیادی دارد.

وی افزود: روسیه می خواهد در جام جهانی شگفتی ساز شود و بدرخشد. امکانات خوبی در اختیار این تیم قرار گرفته و به خوبی از سوی مقامات و رئیس جمهور این کشور حمایت می شود. این مسابقه یک محک جدی برای تیم ملی در راه جام جهانی است.

هافبک تیم ملی درباره برگزاری بازی در شهر کازان و شناختش از این شهر، تصریح کرد: می دانیم روسیه هوای سردی نسبت به ایران دارد. از الان می توانیم به این آب و هوا عادت کنیم. ورزشگاه کازان یکی از بهترین  ورزشگاه های روسیه است و جو و چمن خوبی دارد که هفته گذشته تیم ما در همین زمین بازی کرد. امیدوارم برای هر دو تیم بازی خوبی شود.

عزت اللهی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم روسیه این مسابقه را جدی گرفته است یا خیر؟ گفت: تیم ملی ایران جزو دو کشور اول بود که به جام جهانی رفت. همه نگاه ها روی تیم ملی ایران است. این بازی برای روسیه حیاتی است. آنها می خواهند ببینند تیمی که خیلی زود به جام جهانی رسیده است، چگونه است. آنها هم دارند آماده سازی خوبی انجام می دهند. قطعا بازیکنان روسیه با همه وجود می آیند تا پیروز شوند. ما هم با تمام وجود می رویم که دست پر از زمین خارج شویم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.