به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماجراهای اخیر باشگاه نفت تبدیل به یکی از سوژه های فوتبال ایران شده است. بدون شک اگر یک پای این ماجراها علی کریمی نبود، این داستان جذابیت فعلی را نداشت و شاید اصلا آن‌قدر هم توسط رسانه‌ها پیگیری نمی‌شد. اما حالا که علی کریمی یکی از طرفین این دعواهاست، رسانه‌ها هم به جزئیات آن حساس شده‌اند و واکنش زیادی به آن نشان می‌دهند.

علی کریمی ابتدای فصل سرمربی نفت تهران شد. خیلی زود خود کریمی که متوجه مشکلات بسیار زیاد این تیم شده بود از سرمربیگری نفت کناره گیری کرد و حمید درخشان به عنوان سرمربی، کار را با نفت در لیگ برتر هفدهم آغاز کرد. اما درخشان هم نتایج خوبی نگرفت و ناگهان علی کریمی دوباره سرمربی این تیم شد. چند روز قبل مجددا اعلام شد که کریمی از سرمربیگری نفت استعفا کرده و اوج داستان دقیقا از همین چند روز قبل آغاز شد.

کریمی با حضور در تمرین نفت، خبر استعفایش را تکذیب کرد اما مالک باشگاه گفت که این چهره محبوب و دوست داشتنی فوتبال ایران، از طریق پیامک، استعفای خود را اعلام کرده است. گذشته از اینکه کریمی تهدید کرد از مالک نفت به خاطر انتشار پیامک خصوصی‌اش شکایت خواهد کرد، او همچنان در تمرینات نفت حاضر شد تا رسما به همه ثابت کند که قصد کناره‌گیری از نفت را ندارد. از آن زمان تا به حال اعلام شده که حمید درخشان سرمربی نفت تهران است اما حتی همین دیروز هم علی کریمی بازیکنان نفت را تمرین داد و برای اینکه بگوید قصد کناره‌گیری از سرمربیگری نفت را ندارد، برنامه تمرین یک ماه آینده تیم را هم به رسانه ها داد.

روز گذشته تصویر قرارداد کریمی با نفت تهران در رسانه‌ها منتشر شد که با انتشار این قرارداد دلیل عدم کناره‌گیری کریمی مشخص شد. در این قرارداد که مدت زمان آن دو سال است، باشگاه نفت باید به ازای این دو سال، ۲.۶ میلیارد تومان به کریمی بدهد و حالا اصرار کریمی برای اینکه بگوید استعفا نمی دهد، همین است که باشگاه حکم اخراجش را بزند. در این صورت نفتی ها باید با او تسویه حساب کنند و این رقم را به جادوگر بدهند.

اگر مالک باشگاه نفت مجبور به انجام چنین کاری شود، باید گفت که بازی با برند علی کریمی برای او ۲.۶ میلیارد تومان آب خورده است. البته هنوز مشخص نیست پایان این داستان چگونه رقم خواهد خورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.