به گزارش تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ برای انتخاب و معرفی جانشین کارلو آنچلوتی که روز گذشته (پنجشنبه) اخراج شد، شتابزده عمل نخواهد کرد و بعد از وقفه دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی - وقفه‌ای که از اواسطه هفته آینده آغاز می‌شود - سرمربی جدید تیم را معرفی خواهد کرد.

 

 اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در این خصوص به شبکه رادیویی FFH آلمان گفت: از نظر زمانی برای انتخاب سرمربی جدید تحت فشار نیستیم و بعد از تعطیلی دو هفته‌ای گزینه جدید سرمربیگری باشگاه را معرفی خواهیم کرد.

 

به گزارش نشریه بیلد، گزینه اصلی بایرن مونیخ برای جانشین کارلو آنچلوتی کسی نیست جز توماس توخل، سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند که در پایان فصل گذشته به دنبال بروز برخی اختلافات میان و مدیران باشگاه وستفالن را ترک کرد و گفته می‌شود که اخیراً پیشنهاد هدایت وستهام انگلیس را هم رد کرده است.

 

توخل در دوران مربیگری‌اش در دورتموند با این تیم قهرمان جام حذفی آلمان شد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج قابل قبولی کسب کرد. او بارها مورد تحسین و تمجید پپ گواردیولا سرمربی سابق بایرن مونیخ قرار گرفت.

 

علاوه بر توخل از یولیان ناگلسمان، سرمربی هوفنهایم و حتی یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به عنوان گزینه‌های هدایت بایرن مونیخ نام برده می‌شود اما هر دوی آنها با تیم‌های‌شان قراردادهای طولانی مدت دارند. به این ترتیب اینکه برای بازی هفته هشتم بوندس لیگا در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) توخل روی نیمکت غول‌های مونیخ نشسته باشد محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

 

در همین حال نشریه بیلد با اشاره به اظهارات اخیر اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در خصوص موضع‌گیری ۵ بازیکن تیم علیه کارلتو، از فرانک ریبری، متس هوملس، ژروم بواتنگ، توماس مولر و آرین روبن به عنوان بازیکنانی که در برکناری سرمربی ایتالیایی‌شان تأثیرگذار بودند، نام برده است.

 

بازی بعدی بایرن مونیخ، یکشنبه مقابل هرتابرلین است و در این بازی هدایت باواریایی‌ها بر عهده ویلی جانشین موقت کارلتو خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.