به گزارش فارس، چهارمین خرید تیم فوتبال صبای قم برای شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فوتبال نفت تهران انجام شد و هافبک نفودی جوان و آینده‌دار این تیم با نظر مثبت علی دایی به نماینده فوتبال قم پیوست.

این بازیکن محمدسعید بروایه هافبک بازی‌ساز و گلزن سابق امیدهای نفت تهران است که متولد بیست و دوم اسفند ماه سال ۱۳۷۳ و از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که به عنوان یکی از سهمیه‌های زیر ۲۳ سال به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

محمدسعید بروایه بازیکنی خوزستانی است که در تیم فوتبال امیدهای نفت تهران خود را مطرح کرد و به دلیل اینکه در کار گلزنی نیز یک بازیکن موثر و مفید برای این تیم بود، با نظر علیرضا منصوریان در سال ۱۳۹۳ به تیم فوتبال بزرگسالان نفت تهران نیز انتقال پیدا کرد.

این بازیکن خوزستانى ۲۲ ساله به دلیل تکنیک فوق‌العاده خود و همچنین تخصص در زدن ضربه به توپ و اخلاق مورد پسند، نظر علی دایی سرمربی با تجربه صبای قم را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جلب کرد و به صبای قم ملحق شد.

با توجه به تغییراتی که بعد از پایان بازی‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خط میانی تیم صبای قم به وجود آمده است، با نظر علی دایی یک بازیکن جوان و آینده‌دار در این منطقه جذب شد تا صبا از این بابت خاطری آسوده داشته باشد.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، هنوز دو روز دیگر تا آغاز مهلت نقل و انتقالات شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده اما تیم‌های لیگ برتری پیش از آغاز این زمان، فعالیت خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر آغاز کرده‌اند.

بازیکن جوانی که تیم فوتبال صبای قم آن را جذب کرد یعنی محمدسعید بروایه چهارمین خرید نماینده فوتبال استان قم برای دوره شانزدهم لیگ برتر محسوب می‌شود و بدین‌ترتیب صبا با شرایطی بهتر نسبت به فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران اقدامات خود را برای تشکیل یک تیم قوی و آماده آغاز می‌کند.

صادق محرمی از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، مهرداد کفشگری از تیم فوتبال پرسپولیس تهران و محسن فروزان از تیم راه‌آهن تهران سه بازیکنی هستند که پیش از محمدسعید بروایه به صبای قم ملحق شده‌اند، ضمن اینکه بروایه و محرمی بازیکنان جذب شده از سهمیه زیر ۲۳ سال صبا محسوب می‌شوند.

صبای قم به غیر از جذب محرمی، کفشگری، بروایه و فروزان، قرار داد چند بازیکن فصل گذشته خود نظیر محمد قاضی، عبدالکریم اسلامی، ابوالفضل ابراهیمی، محمدامین آرام‌طبع و میلاد فراهانی را نیز برای دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تمدید کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.