عضوکمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به دو گزینه مطرح عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس دهم، اظهار داشت: مجلس باید کارکرد خوبی را داشته باشد.

وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه داد: ضمن تمام احترامی که برای آقای عارف قائل هستم باید بگویم ریاست قوه مقننه با ریاست قوه مجریه کاملا متفاوت است زیرا در مجلس به غیر از مدیریت، اطلاعات، علم، مدیریت، صبر و بردباری بیشتری نیاز است.

نماینده مردم رشت، افزود: اطلاعات حقوقی برای مدیریت مجلس بسیار مهم است و مدیریت این قوه بسیار دشوارتر از مدیریت قوه مجریه است زیرا مدیریت در دولت به خاطر انتصابی بودن کابینه طبیعتا پیچیدگی کمتری دارد.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره گزینه مناسب برای ریاست قوه مقننه خاطرنشان کرد: در شرایط مختلف احساس ما این است که آقای لاریجانی گزینه مفیدتر و بهتری برای مردم و کشور خواهد بود و بهتر می‌تواند مجلس را اداره کند.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه عارف را گزینه مناسب برای مجلس نمی‌دانم، گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان برگ برنده خوبی را در دست دارند اما اگر مقابل نیازهای مردم قرار بگیرند و نتوانند نیازهای مردم را برطرف کنند، این برگ برنده را برای انتخابات ۹۶ از دست خواهند داد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.