این شرکت‌ها می‌توانند از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری باشند. نکته قابل توجه آن است که نرخ فروش این شرکت‌ها به دلار وابسته است و اگر انتظار کاهش نرخ دلار را در آینده دارید، باید منتظر بمانید تا این شرکت‌ها به نقطه مناسب برای ورود برسند. گزارش‌های ارائه شده از سمت این شرکت‌ها عمدتا چشمگیر بوده و سود مناسبی در شش ماه ابتدایی امسال داشته‌اند. در حال حاضر قراردادهای آتی اوره نشان از روند رشد قیمت جهانی این محصول دارند.

در کل اگر بتوانید درباره صنایع متفاوت مانند نمونه بالا تحقیق و بررسی داشته باشید همواره می‌توانید تصمیم بگیرید در کدام صنایع برای سرمایه‌گذاری ورود کنید. می‌توانید با بررسی محصول شروع کنید که ماهیتا چیست و به چه عواملی وابسته است. مواد اولیه مصرفی عمدتا چه هستند و به چه عواملی وابسته‌اند. اگر قیمت محصول و ماده اولیه جهانی است، روند قیمت جهانی هر دو را بررسی کنید و معاملات فیوچرز آنها را نیز ببینید. آخرین گزارش‌های فصلی شرکت‌های فعال در این صنعت را بررسی کنید و با فصول قبل و با دوره‌های مشابه در گذشته مقایسه کنید. حاشیه سودها و تغییرات نرخ و مقادیر فروش را مقایسه کنید.

حال می‌توانید با بررسی صنعت در مقیاس جهانی کار خود را تکمیل کنید. باید عرضه و تقاضای فعلی محصول را در جهان با پیش‌بینی از عرضه و تقاضا در آینده مقایسه کنید. هرچه تقاضا رو به افزایش باشد، صنعت برای ورود جذاب‌تر خواهد بود.