گروه خودرو: اگر بخواهیم نگاهی به قیمت خودروهای سواری در بازار طی هفته‌ای که گذشت بیندازیم شاهد رشد نسبی قیمت خودروهای دوگانه‌سوز خواهیم بود. بازار این خودروها که پس از سهمیه‌بندی بنزین رونق خاصی گرفته است. همچنان در حال صعود است. به گفته برخی کارشناسان با نزدیک شدن به فصل پاییز سهمیه بنزین خودروها رو به اتمام است. که همین امر سبب افزایش تقاضا برای خودروهای دوگانه‌سوز شده است. اگر بخواهیم به مقایسه خودروهای دوگانه‌سوز با بنزین‌سوز آنها بپردازیم به تفاوت قیمتی آشکار و البته غیرطبیعی مواجه می‌شویم که دلیل این مطلب را نیز باید در حذف یارانه دولتی جهت نصب کیت و مخزن برای خودروهای سواری شخصی از سوی دولت، ریشه‌یابی کرده البته میزان این یارانه حدود ۷۰۰هزار تومان برای هر خودرو بوده است که این میزان مسلما نمی‌تواند توجیهی برای اختلاف قیمت شدید میان خودروهای دوگانه‌سوز و بنزین‌سوز باشد. به طور مثال در حال حاضر پراید گازسوز در بازار با قیمتی حدود ۸میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله می‌شود که در مقایسه با مدل بنزین‌سوز آن، دارای تفاوت قیمتی تقریبا یک میلیون و ۲۰۰ هزارتومانی است. یعنی ۵۰۰هزار تومان بیشتر از یارانه حذف شده خودروهای دوگانه‌سوز در مورد پژو و روآ نیز همچنین تفاوت قیمت میان مدل بنزین‌سوز و دوگانه‌سوز آن دیده می‌شود. به طوری که روآی دوگانه سوز حدود ۹میلیون و ۳۰۰هزار تومان در بازار معامله می‌شود در حالی که بهای مدل بنزین سوز آن ۸میلیون و ۲۰۰هزار تومان است. در حال حاضر سایپا ۱۴۱ نیز با قیمتی معادل ۷میلیون و ۸۰۰هزار تومان، پژو پارس ۱۶میلیون و ۱۰۰ تا ۱۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان (بسته به رنگ خودرو)، سمند معمولی ۱۲میلیون و ۸۰۰ و کپسول‌دار آن ۱۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان، زانتیا ۲۶میلیون و ۱۰۰ تا ۲۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان (بسته به رنگ خودرو) و پژو ۲۰۶ حدود ۱۲میلیون و ۸۰۰ تا ۱۳میلیون تومان به فروش می‌رسند.

در این میان پژو ۴۰۵ گازسوز کپسول‌دار ۱۴ تا ۱۴میلیون و ۱۰۰هزار تومان و مدل بنزین‌سوز آن ۱۲میلیون و ۷۰۰هزار تومان در بازار تهران به فروش رفته است. مزدا مدل تیپ ۱ نیز با قیمت ۳۰ تا ۳۱میلیون تومان به فروش می‌رود.

وانت پیکان کپسول‌دار نیز حدود ۷ تا ۷میلیون و ۱۰۰هزار تومان و بدون کپسول آن ۶میلیون و ۶۰۰ تا ۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان و خودروسواری PK نیز ۵ تا ۵میلیون و ۲۰۰هزار تومان به فروش رفته است.