گروه خودرو - هفته پیش مطلبی درخصوص منع مسوولان صنعت خودرو در خصوص خودروی ال - ۹۰ (ببخشید تندر) در روزنامه به چاپ رسید که در آن از طفره رفتن مسوولان صنعت خودروی کشور به دلیل ابلاغ دستورالعملی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به خودروسازان در خصوص ممنوعیت مصاحبه در خصوص تندر صحبت به میان آمده بود. اما مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با ارسال جوابیه‌ای به تحریریه روزنامه دو موضوع را یادآور شده است.

موضوع اول اینکه هیچگونه منعی برای اظهارنظر مسوولان ذیربط در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران درباره پروژه «تندر» ایجاد نشده است و روابط عمومی این سازمان آمادگی کامل برای پاسخگویی به پرسش‌های اصحاب رسانه‌ها درباره پروژه مزبور که آخرین مراحل فنی خود را می‌گذراند و به زودی وارد بازار می‌شود، دارد.

مدیر ارتباطات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حالی این نکته را عنوان می‌کند که مطلب چاپ شده در روزنامه از منع مصاحبه خودروسازان خبر داده است نه مسوولان سازمان.

اما دومین موضوعی که در این جوابیه عنوان شده است تقاضای استفاده از نام ایرانی «تندر» به‌جای «ال-۹۰» است. این نام پس از اعلام شرکت‌ سهامی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از میان نام‌های پیشنهادی، پس از بررسی و صحه‌گذاری‌های فرهنگستان زبان و ادب پارسی و با تایید وزیر صنایع و معادن برای ال - ۹۰ (لوگان) انتخاب شده است.