اعلام قیمت خودروهای وارداتی بهمن

بر اساس اعلامیه شرکت بی‌‌ام کارز، امکان تکمیل وجه متقاضیان طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌‌های وارداتی با توجه به اولویت‌‌بندی اعلام شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، فراهم شده است. متقاضیان خودرو‌‌های وارداتی بی‌‌ام کارز می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه نسبت به واریز وجه به صورت آنلاین اقدام کنند.

بر اساس بخشنامه تکمیل وجه خودرو‌‌های وارداتی بی‌‌ام کارز، قیمت مصرف‌کننده خودرو‌‌های بستیون، کوراندو، و هاوال اعلام شده است.

قیمت بستیون T۷۷ با رنگ سفید، نقره‌‌ای و مشکی با تریم مشکی و قهوه‌‌ای بژ  و  مدل ۲۰۲۳، دو میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۳۹‌هزار تومان تعیین شده است.

قیمت کوراندو WD۲در رنگ مشکی و خاکستری و تریم مشکی و خاکستری مدل ۲۰۲۳ با رینگ ۱۸ اینچی، دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

کوراندو AWD با رنگ مشکی و آبی با تریم مشکی و مدل ۲۰۲۳ مجهز به رینگ ۱۸ اینچی نیز دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

هاوال نیز با رنگ مشکی و خاکستری و تریم دو رنگ مشکی-خاکستری و قرمز-مشکی مدل ۲۰۲۴ با رینگ ۱۹ اینچی آلومینیومی دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تعیین قیمت شده است. زمان تحویل خودرو‌‌ها نیز هفته چهارم بهمن ماه سال‌جاری اعلام شده است.

نکته مهم در این بخشنامه، تعیین رنگ محصول است که بر اساس ظرفیت، اولویت درخواست و واریز وجه توسط متقاضیان اختصاص داده می‌شود. بی‌ام کارز یک امتیاز ویژه نیز برای متقاضیان خودرو‌‌های وارداتی این شرکت در نظر گرفته است که می‌توانند در زمان ثبت‌نام و تکمیل وجه نسبت به خرید یکی از پوشش‌‌های بیمه بدنه خودرو اقدام کنند.

یادآور می‌شود، فرآیند تکمیل وجه فقط به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com/bmcars امکان‌‌پذیر است.