خانواده «بهمن» مهمان شیرازی‌ها

در ایام برگزاری این نمایشگاه گروه بهمن برای اولین بار در شیراز محصولات برقی، هیبریدی و بنزینی وارداتی و اتوبوس بین‌‌‌شهری خود را معرفی می‌کند.

نتا GT محصولی برقی در کاروان گروه بهمن است که چشم‌‌‌ها را خیره خواهد کرد. طراحی خاص اسپرت، مدرن و لوکس نتا GT همه نگاه‌‌‌ها را به خود جلب خواهد کرد. این محصول برای اولین بار در یک رویداد نمایشگاهی در معرض دید قرار می‌گیرد.

خودروی لوکس هونگچی H۵ با ظاهری سلطنتی و تشریفاتی نیز در این رویداد در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت. هونگچی H۵ در رویدادهای پیشین، جزو پرمخاطب‌‌‌ترین محصولات BMCARS بوده است.

عضو دیگر خانواده هونگچی محصول تمام برقی E-QM۵ است. مشخصه بارز این خودرو طراحی لوکس و توان پیمایش بالای آن است. E-QM۵ با هربار شارژ توان پیمایش ۴۳۱ کیلومتر را دارد.

هاوال هیبریدی H۶ محصول دیگری است که توسط BMSPACE معرفی می‌شود. هاوال H۶ خودروی مدرن برند شناخته‌شده HAVAL است که در بازار ایران جایگاه برجسته‌‌‌ای دارد.

بستیون T۷۷ نیز خودروی پرمخاطب BMCARS است که برای اولین بار در شیراز نمایش داده می‌شود. بستیون T۷۷ از جمله خودروهای وارداتی مورد اقبال بازار است.

خودروی XB۱ عضو جدید خانواده شناخته‌شده و محبوب فیدلیتی است که برای اولین بار  در شیراز نمایش داده می‌شود. بهمن موتور قصد دارد این محصول را در ۱۴۰۳ روانه بازار کند. فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ دیگر محصولات SUV بهمن هستند که به این نمایشگاه می‌‌‌آیند. سدان ریسپکت۲ محصول دیگری است که در کنار ون باری اینرودز سبد تولیدات بهمن موتور را پوشش می‌دهد.

کشنده بایک X۹ و کامیونت فورس F۳۸ جدیدترین تولیدات گروه بهمن هستند که به شیراز می‌‌‌روند. کشنده ۴۴ تن بایک X۹ با یک موتور ۱۳ لیتری از برند CUMMINS و گیربکس ZF است که با طراحی متفاوت فضای داخل کابین نظر اهل فن را به خود جلب خواهد کرد.

کشنده فاو در دو سری J۶ تک‌محور و J۷ در شیراز برای اولین بار نمایش داده می‌شود. فاو از شناخته‌شده‌‌‌ترین تجاری‌سازان دنیاست که نماینده انحصاری آن شرکت سیبا موتور (زیرمجموعه گروه بهمن) است.

کامیونت فورس F۳۸ محصولی با توان حمل ۲.۵ تن بار است که می‌تواند تحولی در حمل‌ونقل بارهای سبک ایجاد کند.

همچنین شرکت اسنا نیز به عنوان سازنده اتوبوس بنا دارد برای اولین بار از اتوبوس بین شهری و اتوبوس برقی خود رونمایی کند. این شرکت پیش از این با اتوبوس‌‌‌های ۱۲ متری و ۱۸ متری در نمایشگاه‌‌‌ها حضور پیدا می‌‌‌کرد.

بیست و یکمین نمایشگاه خودرو شیراز از امروز تا ۲۵ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌‌‌های شیراز برگزار می‌شود و کارشناسان گروه بهمن مستقر در سالن حافظ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستند.