سفر وزیر کار به خراسان شمالی در راستای تحقق اهداف دولت و امیدآفرینی به مردم است

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: مهدی اسلام‌خواه رئیس شورای هماهنگی مدیران شورای هماهنگی گفت: حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان شمالی همواره در راستای تحقق اهداف عدالت‌خواهانه دولت مردمی و اجرای تکالیف امیدآفرین به‌منظور خدمات بهینه و اثربخش به جامعه بزرگ هدف است.

وی خاطرنشان کرد: این سفر می‌تواند فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری و اشتغال آفرینی به سرمایه‌گذاران سطح کشور باشد که می‌بایست با تدوین برنامه‌ای جامع از سوی مدیران شورای هماهنگی مدیریت لازم صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی در ادامه گفت: معرفی چالش‌ها و مسائل موجود در مسیر توسعه بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در استان نیز ازجمله مسائلی است که باید با حضور کابینه دولت عدالت محور مرتفع گردد که سفر وزیر مردم می‌تواند کمک بزرگی در این رابطه باشد.

ناصر فخر موحدی گفت: یک گزارش کامل و جامع و اهم درخواست‌های تمام دستگاه‌های شورای هماهنگی مزبور و همچنین دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف برای ارائه به وزیر موردتوجه قرار گیرد.

فخر موحدی افزود: پیشنهادات، مطالبه گری و درخواست‌ها باید سنجیده و در چهارچوب توانایی‌های دستگاه و وزارت موردنظر و قابل‌اجرا باشد .