توزیع 53پزشک متخصص در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: دکتر عبدا... کبریایی معاون درمان دانشگاه، در این آئین امکانات و ظرفیت‌های بیمارستانی دانشگاه را اعلام و بیان کرد: دانشگاه دارای ۹ بیمارستان است و متناسب با تصمیم پزشکان متخصص، محل خدمت آن‌ها در یکی از این بیمارستان‌ها خواهد بود.

وی از فراهم بودن امکانات پانسیون و تسهیلاتی برای اسکان متخصصان بنا به انتخاب آن ها نیز خبر داد و افزود: در راستای افزایش ماندگاری پزشکان متخصص در استان، زمینه سازی و امکاناتی فراهم شده است.

مدیرکل بیمه سلامت نیز در این جلسه تأکید کرد: سازمان‌های بیمه‌گر در خدمت دانشگاه علوم پزشکی استان است تا در مدت خدمت متخصصان موجبات ثبات و ماندگاری در استان فراهم شود.

بنا بر این گزارش؛ در این جلسه متناسب با تصمیم پزشکان و نیازهای درمانی استان، ۵۳ متخصص اختصاص یافته به استان توزیع شدند که این نیروها شامل ۲ متخصص آسیب شناسی، ۲ متخصص ارتوپد، ۷ متخصص بیماری‌های داخلی، ۵ متخصص قلب و عروق، ۴ متخصص بیهوشی، ۴ جراح عمومی، ۴ متخصص رادیولوژی، ۴ روانپزشک، ۶ متخصص زنان و زایمان، ۶ متخصص کودکان، ۲ متخصص گوش و حلق و بینی و متخصصان بیماری های عفونی، جراح مغز و اعصاب، جراح کلیه و مجاری ادراری، چشم پزشک و متخصصان رادیوآنکولوژی و بیماری های پوستی هستند.