کشمیری به عنوان شهردار بجنورد معارفه شد

دنیای اقتصاد-خراسان شمالی: در  آیینی  با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری مرکز استان، سید محمدعلی کشمیری، رسما به عنوان شهردار بجنورد معارفه شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد در این مراسم از تلاش‌های شهرداران گذشته و تمام افرادی که برای پیشبرد اهداف این مجموعه زحمت کشیده اند، تقدیر و تشکر کرد.

جمشید عین بیگی تاکید کرد: شهرداری بجنورد باید در تامین منابع مالی مورد نیاز خودش استقلال پیدا کند و روی پاهای خودش بایستد نه آنکه با فروش زمین و اموالش، جبران هزینه کند.

وی بر ضرورت ایجاد ارزش افزوده بر دارایی‌های شهرداری و همچنین مولدسازی تاکید کرد و گفت: تعهد، اخلاص، ابداع و نوآوری همراه با استفاده از ظرفیت‌های انسانی که در مجموعه شهرداری بجنورد وجود دارد باید مورد تاکید قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: شهردار بجنورد نباید صرفاً خود را خدمتگزار مردم این شهر بداند؛ بلکه باید خدمتگزار زائران حرم امام رضا (ع) نیز باشد چرا که سالانه میلیون ها مسافر از این شهر عبور می‌کنند تا امام هشتم را زیارت کنند.

عین بیگی خاطرنشان کرد: شهردار بجنورد باید حلقه اتصال اعضای شورای شهر باشد که به انتخاب مردم در کنار وی قرار دارند تا همگی برای خدمتگزاری بهتر تلاش کنند.

تاکید بر شفافیت در شهرداری

شهردار بجنورد نیز در این آیین تاکید کرد: اعلام می‌کنم که شهرداری هیچ موضوع مخفی با شورای شهر نخواهد داشت و کاملاً به شفافیت معتقد هستیم.

سید محمدعلی کشمیری افزود: ارتباط با رسانه‌ها و استقبال از انتقادات آن‌ها را نیز سرلوحه کاری خودمان قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: شناسایی گلوگاه‌های فساد، توزیع عادلانه خدمات، توجه به بانوان به عنوان نیمی از جمعیت مرکز استان، مناسب سازی معابر به ویژه برای معلولان، افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد نشاط اجتماعی از دیگر اولویت‌هایی است که تلاش می‌کنیم به آن‌ها توجه ویژه داشته باشیم.