نقش تحول آفرین انتخابات هیئت رئیسه اتاق ایران در عرصه مدیریت اقتصادی کشور

محسن احتشام در گفت وگو با خبرنگار دنیای اقتصاد در بیرجند اظهار داشت: اعضای هیئت رئیسه که دفاع از بخش خصوصی در عرصه تجارت و صنعت رسالت واقعی آن هاست باید افرادی مدیر و مدبر و تاثیرگذار در عرصه صنعت و تجارت باشند و در این زمینه نقشی محوری ایفا کنند.

وی ادامه داد:  آنان باید موجب تحول در حوزه‌های ذی ربط شده وبا تلاش و حمایت بخش خصوصی و تعیین رویکردها و حل بسیاری از مشکلات در زمینه‌های مربوطه تولید و تجارت کشور را پویا سازد.

عضو هیأت نمایندگان اتاق بیرجند در اتاق ایران تصریح کرد: اعضا هیئت رئیسه انتخاب باید با تلاش و تعاملی سازنده با مجلس و وزارتخانه‌های مرتبط و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط که با بخش تجارت و صنعت و تولید مرتبط هستند، و با حضور پررنگ در جلسات گفتگوی دولت و بخش خصوصی، مطالبات بخش خصوصی کشور را بازگو و پیگیری کنند.

 احتشام تصریح کرد: هیئت رئیسه می‌تواند با تلاش‌های متحول ساز  خود جایگاه اتاق ایران را ارتقا داده و با داشتن ظرفیت‌های فراوان به کشور در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، بازرگانی و کشاورزی این تلاش فراتر از مرزهای ملی برده و در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرینی موثری داشته باشد واتاق ایران باید محل حضور افراد آگاه متخصص، با تجربه و دانش محور باشد تا اتاق جایگاه علمی و پژوهشی نیز پیدا کند.