ایرنا نوشت: روح‌الله حسینیان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح اتفاقات روز یکشنبه مجلس و تهدید به مرگ علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای گفت: من این موضوع را جدی مطرح کردم، ولی ماجرا آن طور نبود که رسانه‌ها گزارش دادند.


وی دیروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در پاسخ به این سوال که برخی مدعی شده‌اند عیادت صالحی از شما برای عذرخواهی بوده، گفت: صالحی فکر کرد که بیماری قلبی من به‌خاطر برخورد با وی بوده، به‌خاطر همین به عیادت من آمد. البته من مشکل اساسی‌ام این بود که دو روز بود قرص‌های قلبم را نخورده بودم.نماینده تهران در مجلس اظهار کرد: در جلسه علنی روز یکشنبه هم تشنجی در مجلس رخ داد و ما در وسط معرکه بودیم و باعث شد شب که به منزل رفتم ناراحتی قلبی پیدا کردم و به بیمارستان رفتم و مرا بستری کردند.حسینیان در پاسخ به سوال دیگری که آیا واقعا صالحی را تهدید کردی یا شوخی بود، گفت: من این موضوع را جدی مطرح کردم، ولی اصل مطلب این نبود که در رسانه‌ها مطرح شده است؛ بلکه جریان این بود که در کمیسیون امنیت که صالحی چند وقت پیش آمده بود و پس از بیانیه لوزان بود، ما از وی ایراد گرفتیم و گفتیم این چیزی را که شما پذیرفتید کارخانه آب سنگین اراک را که تولیدکننده پلوتونیوم بوده است از بین برده‌اید و حربه روانی به دست دشمن داده‌اید. با اینکه ما دنبال ساخت بمب اتم نیستیم، ولی دشمن خیال می‌کرد که ما این توانایی بالقوه را داریم.نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: از این پس اسرائیل هر دقیقه ما را تهدید می‌کند به بمباران هسته‌ای. وقتی که شما این دو اصل را از بین برده‌اید، آنها به خودشان چنین جراتی می‌دهند و اتفاقا در همان روزها بود که وزیر دفاع اسرائیل ما را تهدید به بمباران هسته‌ای کرد و من همین مطلب را خدمت آقای ظریف گفتم و یادآوری کردم که آن دفعه به شما این موضوع را گفته‌ام و الان هم به شما عرض می‌کنم که اگر اسرائیل به ایران حمله کرد و آمریکا به‌خاطر برجام به ایران حمله کرد، مردم شما را دستگیر خواهند کرد و محاکمه خواهید شد و من هم اگر کاره‌ای بودم آقای صالحی! شما را وادار می‌کنم که همان قلب رآکتور را که پر از سیمان کرده‌اید، خالی کنید و شما را داخل آن کرده و سیمان دورتان می‌ریزم.حسینیان در همین رابطه روز گذشته اطلاعیه‌ای نیز منتشر کرد.


محتوای وصیت حسینیان

در همین حال به گزارش «ایرنا» روز گذشته کاظم جلالی، رئیس فراکسیون رهروان ولایت گفت: حسینیان به من گفت من وصیت هم کردم که اگر از دنیا رفتم همه بدانند صالحی و لاریجانی مقصر نبودند، من دو روز داروهایم را فراموش کردم.