گروه خبر: علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی از تلاش و پیگیری دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیشبرد پرونده هسته‌ای و مدیریت بررسی برجام در مجلس و همچنین از همدلی و همراهی نمایندگان خانه ملت به‌ویژه اعضای کمیسیون برجام در به تصویب رسیدن آن قدردانی کرد.

همچنین به گزارش «ایرنا» رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه تشکر ویژه‌ای از آقای دکتر لاریجانی دارم، گفت: می‌توان گفت وی واقعا در مجلس با مدیریتی که انجام داد سنگ تمام گذاشت. علی‌اکبر صالحی در حاشیه نشست اهمیت بزم‌های اندیشه در آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران افزود: با وجود آرای مختلفی که در مجلس مطرح بود، آقای لاریجانی توانست به‌گونه‌ای مدیریت کنند که برجام در جهت منافع و حاکمیت ملی به سرانجام نیکوی خود برسد. معاون رئیس‌جمهوری گفت: حضور من در تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بنا به توصیه و تاکید آقای لاریجانی انجام شد، وی زمانی هم که دبیر شورای‌عالی امنیت ملی بود گام بزرگی در حل و فصل موضوع هسته‌ای برداشت و آن مربوط می‌شد به برنامه مدالیته که به ابتکار او بود و با این ابتکار بحث فنی ما با آژانس بین‌المللی پایان یافت.


تشکر جهانگیری از رئیس مجلس

همچنین به گزارش «ایرنا» اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به تصویب طرح برجام و کلیات و جزئیات آن در مجلس شورای اسلامی گفت: از شخص رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان که در انجام این کار کارسازی داشتند تشکر می‌کنیم.