گروه خبر:تعدادی از نمایندگان مجلس طرحی ۲ فوریتی را با عنوان «عدم اجازه به دولت برای اجرای برجام تا رفع اشکالات توافق هسته‌ای» تدوین کردند که احتمالا یکشنبه تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام یکشنبه ۱۲ مهرماه برای قرائت به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

استیضاح آخوندی

همچنین استیضاح وزیر راه و شهرسازی در دستور کار سه‌شنبه هفته جاری مجلس قرار دارد. به گزارش خبرگزاری فارس،طرح استیضاح وزیر راه که پیش از این با ۱۳ امضا به هیات رئیسه تحویل داده شده بود در جلسه روز یکشنبه ۵ مهرماه از سوی هیات رئیسه مجلس اعلام وصول شد. در همین حال به گزارش «ایسنا» محمدحسین فرهنگی، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز طبق برنامه اعلام شده روز سه‌شنبه انجام خواهد شد.


حضور ظریف در مجلس

همچنین به گزارش «ایرنا»، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود.همچنین سه‌شنبه علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات به سوال نمایندگان پاسخ خواهد داد. به گزارش «ایلنا» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز میهمان بعدی کمیسیون آموزش و تحقیقات خواهد بود.علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز برای پاسخگویی به سوال محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد فردا به کمیسیون بهداشت و درمان می‌رود.