گروه خبر: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته در نخستین کنگره کشوری آکادمی اقتصاد سلامت با بیان اینکه تحریم‌ها ضربه زیادی به بخش سلامت کشور وارد کرد، گفت: ضربه‌هایی را که از تحریم در این 8 سال وارد شد نگفتیم و اکنون برداشتن این موانع آسان نیست.


به گزارش «ایرنا» آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به موفقیت‌های مذاکرات هسته‌ای گفت: اکنون باید در این مساله جدی باشیم؛ آنها عجله‌ای ندارند که تحریم‌ها را امسال یا سال دیگر بردارند؛ بنابراین باید دل‌مان برای خودمان بسوزد.وی یادآور شد: شورای امنیت در ظرف نیم ساعت چند قطعنامه خطرناک را از بالای سر ما برداشت و اگر بود جنگ می‌شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ‌رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: دولت کار به این بزرگی انجام داده است، ولی آدم‌هایی هستند که چشم‌شان را می‌بندند و دهانشان را باز می‌کنند و هر چه می‌خواهند می‌گویند.


داعش را از مرزهای شرقی بیرون کردیم

همچنین به گزارش خبرگزاری تسنیم، هاشمی رفسنجانی با اشاره به حضور داعش در مرزهای ما خاطرنشان کرد: داعش در نزدیک مرزهای ما (شرق کشور) پایگاه زده و از غرب تا مرز قصرشیرین آمد و وقتی به ۳۵ کیلومتری مرز ما رسید تهدیدش کردیم که اگر جلوتر بیاید او را می‌زنیم.