رئیس پلیس مبارزه موادمخدر نیروی انتظامی از دستگیری رئیس میلیاردر یک شبکه بین‌المللی موادمخدر در کرج خبر داد و جزئیات عملیات پیچیده پلیس برای دستگیری این فرد را تشریح کرد.

سردار علی مویدی در حاشیه نشست خبری خود به عملیات پیچیده پلیس برای به نتیجه رسیدن و رسیدگی به سه پرونده بین‌المللی موادمخدر اشاره و هویت فرد دستگیر شده را «ر» اعلام کرد و گفت: سرانجام در عملیات پیچیده این فرد حدود یک ماه پیش در شهرستان کرج دستگیر شد.

مویدی با اشاره به سوابق و مشخصات فرد دستگیرشده گفت: متهم دارای اصالتی ایرانی بوده و سال‌ها با همکاری اتباع دیگر کشورها اقدام به قاچاق موادمخدر در قالب یک شبکه بزرگ ترانزیتی کرده بود به طوری که بیش از ۱۰۰ تن انواع مخدر را در سال‌های گذشته در کشورهای منطقه جابه‌جا کرده بود که البته بیش از یک پنجم آن توسط پلیس ایران از اعضای باند مرتبط به وی کشف و ضبط شده بود. وی این فرد را ۳۴ ساله عنوان کرد و گفت: متهم دارای عناوین و اسامی مختلفی بوده و با استفاده از گذرنامه‌های جعلی به کشورهای مختلف تردد می‌کرده است. مویدی با اشاره به گردش مالی و سرمایه این فرد تصریح کرد: میلیاردها تومان در حساب این فرد وجود داشته و به نوعی او از قاچاقچیان میلیاردر به حساب می‌آمده است. گردش مالی این فرد به حدی بوده که تنها چند دقیقه بعد از دستگیری‌اش، خانواده وی بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از حسابش برداشت کرده و چکی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان نیز هنگام دستگیری نزد متهم بود.