انتخاب نوشت: یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گو با «جماران» درباه زمزمه‌هایی که درخصوص تشکیل حزب جدید توسط برخی از وزیران احمدی‌نژاد شنیده می‌شود، اظهار کرد: جمعی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهوری در دولت نهم و دهم تصمیم گرفته‌اند مجموعه‌ای را تحت عنوان «جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» که مخفف «یکتا» است را تاسیس کنند.

وی با بیان اینکه برای تاسیس این مجموعه هیچ نوع استمزاج و نظرخواهی از احمدی‌نژاد صورت نگرفته است، تصریح کرد: این مجموعه از ۱۷ عضو سابق دولت تشکیل شده است که ریاست این شورا به عهده مصطفی محمد نجار، وزیر کشور دولت دهم است. وی ادامه داد: جدا از محمد نجار، دوستان دیگری مثل طریقت منفرد، فریدون عباسی، مسعود زریبافان، حمیدرضا حاجی بابایی، کامران دانشجو، کامران باقری لنکرانی و... در این مجموعه حضور دارند.


واکنش به بازداشت بقایی


در همین حال به گزارش انتخاب، عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی‌نژاد در واکنش به بازداشت بقایی گفت که حمید بقایی اخیرا در دفتر ولنجک فعال نبوده است.


آمار دروغین احمدی‌نژاد


همچنین به گزارش خبرآنلاین طهماسب مظاهری، رئیس کل بانک مرکزی در دوران محمود احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد در مورد انتقادهایش از احمدی‌نژاد گفت‌: خوب یادم هست یک بار یک مصاحبه مستقیم از صدا و سیما داشت، همان جا یک آماری داد که درست نبود. برنامه زنده بود. فردا رفتم و پرسیدم مرجع آماری که دیشب ارایه دادید، کجاست؟ این آمار را یا من باید به شما داده باشم یا وزارت امور اقتصادی و دارایی یا سازمان برنامه. مظاهری با بیان اینکه این آمار دروغ بود، گفت: فکر کنم آذر ٨٦ بود. همان موقع به ایشان گفتم ممکن است ما آماری را داده باشیم که اشتباه باشد و شما اطمینان می‌کنید و می‌روید می‌گویید. به دلیل اعتمادتان حرفی نیست باید مسوول مربوطه جوابگوی این اشتباه باشد، اما یک زمانی شما از هیچ کس آمار نگرفتید و خودتان این کار را می‌کنید که اصلا کار درستی نیست که وی در پاسخ گفت: به نظرم رسید گفتن این آمار مفید است.