ایرنا: رئیس‌جمهوری در جلسه هیات وزیران با قدردانی از وزارت امور اقتصادی و دارایی و شورای‌عالی مبارزه با پولشویی، بر سیاست دولت مبنی بر شفاف‌سازی تاکید کرد و گفت: ایران در مبارزه با پولشویی جدی است و دولت جمهوری اسلامی با تمام ظرفیت‌های موجود و ساز و کارهای قانونی به مقابله موثر با این پدیده اهتمام داشته و خواهد داشت.

حسن روحانی عصر یکشنبه و پس از ارائه گزارش اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی درخصوص «مبارزه با پولشویی» گفت: متاسفانه تحریم‌های بانکی در مورد ایران، زمینه تجارت غیررسمی را تقویت کرد که در مواردی برای توجیه پولشویی به کار رفته است. روحانی تاکید کرد: سیستم بانکی باید برای فعالیت‌های رسمی و قانونی امنیت کامل را برقرار کرده و محرم اطلاعات مردم باشد و برای فعالیت‌های غیرقانونی به شدت ناامن باشد؛ به‌گونه‌ای که هیچ کس نتواند از سیستم بانکی برای پولشویی سوء‌استفاده کند.

سفر رئیس‌جمهوری به خراسان شمالی

همچنین به گزارش خبرگزاری مهر، خراسان شمالی در پایان دومین سال ریاست‌جمهوری حسن روحانی، طی هفته آینده میزبان رئیس‌جمهوری و هیات دولت خواهد بود. همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری گفت: نشست خبری رئیس‌جمهوری، بعدازظهر شنبه ۲۳ خرداد برگزار می‌شود.