تسنیم: نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: فضای کشور نباید به‌گونه‌ای ترسیم شود که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، اقتصاد کشور نابود می‌شود. آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی، نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای به چند توصیه مهم به مذاکره‌کنندگان اشاره کرد.
او با بیان اینکه هر چه تابع فرمایشات رهبر معظم انقلاب باشیم و به توصیه‌های ایشان عمل کنیم بر عزت نظام افزوده می‌شود، ادامه داد: فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب باید فصل‌الخطاب باشد، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای توجه داشته باشد که باید به سخنان رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند. رئیس دبیرخانه مجلس خبرگان افزود: روشنگری و تحلیل‌های صحیح باید در جامعه بیان شود تا مردم بتوانند در جریان کارها باشند، اما به این نکته مهم باید توجه داشت که نظرات در زمینه مسائل هسته‌ای نباید به تضعیف تیم مذاکره‌کننده منجر شود.

مساله خیانت مذاکره‌کنندگان مطرح نیست
همچنین به گزارش خبرگزاری نسیم،آیت‌الله محمد تقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با جمعی از برگزیدگان و نخبگان سپاه الغدیر و دانشجویان دانشگاه آزاد بافق یزد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حمایت از تیم مذاکره‌کننده مبنی بر اینکه «مذاکره‌کنندگان فرزندان انقلاب هستند و ما به اینها اعتماد داریم و اگرچه ممکن است اشتباه کنند، اما خیانت نمی کنند»، اظهار کرد: مساله خیانت و دشمنی با انقلاب و اسلام مطرح نیست و این تدبیر حکیمانه ولی‌فقیه است و سیاستمداران دیگر چنین کاری از آنها برنمی‌آید و این هنر اسلام است.