تسنیم: عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای مسوولان ستاد انتخابات کشور را منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در این احکام حسینعلی امیری قائم‌مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها را با حفظ سمت به‌عنوان عضو ستاد انتخابات، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسوول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. همچنین وزیر کشور در این احکام سیدسلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و محمدابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.

تنظیم تقویم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری

همچنین به گزارش «ایرنا»، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: «تقویم زمانی مراحل دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴به‌صورت همزمان برگزار می‌شود توسط وزارت کشور تنظیم شده است.» محمدحسین مقیمی افزود: «این تقویم که در برگیرنده همه مراحل اجرایی این دو انتخابات است به‌زودی به مردم شریف ایران به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.»

هشدار فرماندار تهران

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا»، فرماندار تهران اعلام کرد که با تبلیغات زودرس انتخاباتی برخورد خواهد شد. عیسی فرهادی در تشریح تمهیدات در نظر گرفته شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: «یکی از مباحث مربوط به انتخابات، بحث افرادی است که می‌خواهند کاندیدا شوند، آنها حرکاتی را انجام می‌دهند تا خودشان را به مردم معرفی کنند. ما از این کار استقبال می‌کنیم و از هر جریانی هم که باشد برایمان فرقی ندارد، ولی مانع از این می‌شویم که از فرصت‌های پیش آمده سوءاستفاده شود و با تبلیغات زودرس برخورد خواهیم کرد.