ایرنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌های نفت و نیرو اجازه دادند تا مشترکان گاز وبرق را بیمه کنند. نمایندگان در جلسه علنی عصر روز گذشته و در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ماده ۱۹ این طرح را تصویب کردند. نمایندگان با تصویب این ماده به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابع ذی‌ربط اجازه دادند در قبوض گاز و برق صادره، مبلغی را که میزان آن برای هر سال به تصویب هیات وزیران می‌رسد از مشترکان واحدهای مسکونی اخذ کنند. براساس این مصوبه، وزارتخانه‌های نفت و نیرو پس از واریز این مبلغ به خزانه نسبت به بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکان شهری و روستایی گاز و برق از طریق شرکت‌های بیمه با برگزاری مناقصه اقدام می‌کنند.

مشترکان گاز و برق بیمه می‌شوند

ایرنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارتخانه‌های نفت و نیرو اجازه دادند تا مشترکان گاز وبرق را بیمه کنند.

نمایندگان در جلسه علنی عصر روز گذشته و در ادامه بررسی طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ماده ۱۹ این طرح را تصویب کردند.

نمایندگان با تصویب این ماده به هریک از وزارتخانه‌های نفت و نیرو از طریق شرکت‌های تابع ذی‌ربط اجازه دادند در قبوض گاز و برق صادره، مبلغی را که میزان آن برای هر سال به تصویب هیات وزیران می‌رسد از مشترکان واحدهای مسکونی اخذ کنند.

براساس این مصوبه، وزارتخانه‌های نفت و نیرو پس از واریز این مبلغ به خزانه نسبت به بیمه خسارات مالی و جانی اعم از فوت و نقص عضو و جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت مشترکان شهری و روستایی گاز و برق از طریق شرکت‌های بیمه با برگزاری مناقصه اقدام می‌کنند.