عیادت حجت‌الاسلام محتشمی‌پور از مقام معظم رهبری

آیت‌الله امینی، جمعی از نمایندگان ولی فقیه و مراجع تقلید و تعدادی از مسوولان و هنرمندان از رهبر معظم انقلاب عیادت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آیت‌الله امینی عصر روز شنبه با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر معظم انقلاب از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و سلامتی و بهبود کامل ایشان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

همچنین تعدادی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور، برخی از نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و نهادهای انقلابی، نمایندگان حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، موسوی‌اردبیلی، کابلی و سیدسعید حکیم، برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی فرزند بزرگوار امام راحل، جمعی از فضلا و مدرسین حوزه‌های علمیه، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، گروهی از فرزندان و همسران شهدای گرانقدر دفاع مقدس و تنی چند از شخصیت‌ها و مسوولان در بخش‌های مختلف، از رهبر معظم انقلاب عیادت و برای سلامتی و طول عمر ایشان دعا کردند.

همچنین، طی چند روز گذشته، جمعی از هنرمندان، اهالی فرهنگ و ادب، اصحاب رسانه و ورزشکاران نیز با حضور در بیمارستان از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و با ایشان صمیمانه گفت‌وگو کردند.

خبرآنلاین نیز گزارش داد؛ یکی از شخصیت‌هایی که به عیادت رهبر انقلاب رفت، حجت‌الاسلام محتشمی‌پور، از اعضای مجمع روحانیون مبارز و وزیر کشور در دوران دفاع مقدس بود. محتشمی پور چند سالی است که به عراق مهاجرت کرده است.