عضو هیات رئیسه مجلس گفت: وزیر اقتصاد امروز در جلسه علنی مجلس حضور یافته و گزارشی از اقدامات و راهکارهای این وزارتخانه برای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به نمایندگان ارائه می‌کند. حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی امروز در اولین جلسه علنی مجلس در سال ۹۳ حضور یابد و گزارشی از اقدامات و راهکارهای این وزارتخانه در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه دهد.

وی افزود: البته قرار بود وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز امروز برای ارائه گزارشی در مورد راهکارهای این وزارتخانه برای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در جلسه علنی مجلس حضور یابد که به علت سفری که برای وی پیش آمده، حضور وی به زمان دیگری موکول شده است.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، وزیر اقتصاد ۶۰ تا ۹۰ دقیقه فرصت دارد تا گزارشی از اقدامات و راهکارهای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به نمایندگان مجلس ارائه کند. البته اگر پیشنهادی پیش از جلسه علنی مطرح شود، احتمال دارد گزارش وزیر اقتصاد در جلسه غیر علنی انجام شود.

سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: همچنین قرار است حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز در جلسه علنی روز چهارشنبه این هفته مجلس حضور یافته و گزارشی از اقدامات و راهکارهای این وزارتخانه در راستای تحقق اهداف سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به نمایندگان مردم در خانه ملت ارائه کند.