تسنیم نوشت: سید محمد غرضی کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به این سوال که آیا دولت یازدهم، دولت ضد تورمی است یا خیر؟ گفت: بنده معتقدم که تورم، دست در جیب فقرا کردن است و دولتی که دست در جیب فقرا کند، اسلامی و ملی نیست. بنده اینها را در زمان انتخابات برای رسانه‌ها مفصل صحبت کردم و شما خبرنگاران نیز به بنده ایرادی نگرفتید. البته اسنادی را هم نیاوردید که بگویید بنده اشتباه می‌کنم. کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه افزود: حاصل بنده فقط دو کلمه توسعه جمهوریت و اسلامیت است. هر دولتی بتواند با این مفاهیم کشور را اداره کند، ما تا آخر عمر به اصطلاح، کفشش را واکس می‌زنیم. بنده نمی‌خواهم که نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی که مردم همواره به آن پایبند مانده‌اند، «لق لقه» زبان باشد و فقط در کتاب‌ها نوشته شود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه اظهار کرد: امیدوارم که دولت جدید بتواند در مسیر دولت ضد تورم قدم بردارد. گزارش‌هایی که در مجلس در جلسه رای اعتماد ارائه و حرف‌هایی که زده شد به اعتقاد بنده بسیار حرف‌‌های متناسب و درست و در جهت مبارزه با تورم بود. دولت تا هر میزان که بتواند در این مسیر گام بردارد، در جهت منویات اسلامی شدن جمهوریت پیش رفته است. امیدوارم خدا به همه آنها کمک کند.

غرضی اضافه کرد: در مجلس حرف‌های خوبی زده شد، اما باید قاعده اجرایی پیدا کرده و تا تمام نقاط اجتماعی پیش رود تا تورم کنترل شود. هر چقدر در این مسیر گام بردارند به فقرا خدمت کرده‌اند.

وزیر پست و تلگراف تلفن دولت سازندگی در مورد احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات بعدی، تصریح کرد: تا سال ۹۶ چه کسی زنده است و چه کسی مرده؟ اجازه دهید زمانش برسد

غرضی در ادامه در مورد همکاری‌اش با دانشگاه جدیدالتاسیس محمود احمدی‌نژاد، افزود: بنده دانشگاهی نیستم. بنده پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده فنی دانشگاه تهران، در زمینه آموزش کاری انجام نداده‌ام. بنده در این زمینه صلاحیت ندارم. معتقدم که باید کسانی که در سیستم آموزشی دارای تخصص‌های علمی مربوطه هستند، در این حوزه فعالیت کنند. بنده در این مورد برای خودم صلاحیتی نمی‌بینم.