فیلم سینمایی «جست‌وجو در ناکجاآباد» ساخته مارک فورستر امروز ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم یک روایت نیمه داستانی از تجربیات جی. ام. باری نویسنده داستان پیتر پن است. فیلمنامه را دیوید مگی بر مبنای نمایشنامه «مردی که پیتر پن بود» آلن نی نوشته است.

جانی دپ، کیت وینسلت، جولی کریستی، داستین هافمن، رادا میچل از دیگر بازیگران این فیلم ۱۰۱ دقیقه‌ای هستند که با بودجه ۲۵‌میلیون دلاری ساخته شد و فروش جهانی آن ۱۱۷‌میلیون دلار بود.

فیلم «آخرین اجرا» به کارگردانی اسماعیل فلاحپور و تهیه‌کنندگی امیر شریفی فردا از شبکه یک روی آنتن می‌رود. نام قبلی این فیلم «آبنبات چوبی» بود و قصه یک بازیگر تئاتر است که هنگام اجرای نمایش روی صحنه کشته و پس از آن پلیس وارد ماجرا می‌شود. «آخرین اجرا» با فیلمنامه فریدون دانشمند ساخته شده و حسن پورشیرازی، مهدی صبایی، شهره سلطانی، زهره فکورصبور، مجید مشیری، پردیس افکاری و فلور نظری در آن بازی کرده‌اند.فیلم سینمایی «ایکی سلطان» عید فطر از شبکه یک پخش می‌شود.فیلم درباره زن و مردی است که با یکدیگر اختلاف دارند و نام هر دو آنها سلطان است و هیچکدام حاضر نیستند اسم خود را تغییر دهندو...فیلم کانادایی «جنایات ذهنی» ساخته برک آیژنر فردا ساعت ۱۴ از شبکه دو روی آنتن می‌رود. در این فیلم ۸۹ دقیقه‌ای نوی راوات، پیتر هورتن، جو فلانیگان، جو مورتن و جوسلین سیگریو بازی کرده‌اند و داستان آن درباره دختر جوانی است که قابلیت ذهنی عجیبی دارد. او می‌تواند تفکر و اندیشه‌های اطرافیانش را بشنود و...فیلم «دربست تا بهشت» ساخته حسین تبریزی شنبه ساعت۱۴ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم زندگی فردی نزولخوار را به تصویر می‌کشد. سیدمسعود اطیابی و مهرزاد نباتچیان تهیه‌کنندگان، مجید یاسر، جعفر دهقان، عنایت بخشی، پردیس افکاری، پانته آ مهدی نیا، کاظم افرندنیا، زهره صفوی، داود اسدی، مهدی مهدوی و محسن دانشور بازیگران.

فیلم سینمایی «مزد عشق» امروز ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه روی آنتن می‌رود. این فیلم سینمایی به کارگردانی محمود مقامی و با حضور اشکان خطیبی، عسل بدیعی و فخرالدین صدیق شریف ساخته شده و داستان زن و شوهر جوانی است که برای ماه عسل به شمال می‌روند تا در میهمانی شرکت کنند.فیلم‌های سینمایی «قویترین مرد دنیا» و «قطار زیرزمینی» هم فردا به ترتیب ساعت ۱۰ صبح و ۲۲:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «بله برون» ساخته داود موثقی هم شنبه ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم ۹۰ دقیقه‌ای جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فتحعلی اویسی، سیروس گرجستانی، خسرو امیرصادقی، شراره درشتی، رامش صفایی و... بازی می‌کنند.فیلم سینمایی «نفرین عقرب یشمی» فردا در قالب برنامه سینماچهار از شبکه چهار پخش می‌شود.فیلم سینمایی «ماه شب چهارده» ساخته ادوارد بی شرمن شنبه ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در این فیلم ۱۱۰ دقیقه‌ای آمریکایی با نام اصلی «قصه‌های ماه کامل» تاد وال، تارا گاروود، راب لئوروی، نیل لیواین و ... بازی می‌کنند. فیلم سه اپیزود دارد.فیلم سینمایی «ساعت شلوغی۳» ساخته برت رتنر با بازی جکی چان و کریس تاکر امروز ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.فیلم سینمایی «تعطیلات پردردسر» فردا ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. این فیلم به کارگردانی شهاب عباسی با حضور بیژن بنفشه‌خواه، بهنوش بختیاری و یوسف تیموری ساخته شده و در خلاصه داستان این فیلم آمده: پدر منصور معرکه‌گیر است و منصور از فرط بیکاری معرکه‌گیر می‌شود.فیلم سینمایی «بازی زندگی» فردا ساعت ۳۰ دقیقه به بامداد از شبکه تهران پخش می‌شود. این فیلم با نام اصلی «با دیک و جین در بازی زندگی» را دین پاریسوت سال ۲۰۰۵ ساخته که بازسازی فیلمی ساخته تد کاچف با بازی جرج سیگال و جین فوندا محصول ۱۹۷۷ است. جیم کری، تئا لئونی، الک بالدوین، ریچارد جنگینز و انجی هارمن بازیگران فیلم هستند و داستان آن درباره زندگی مردی به نام هارپر است زندگی او و دیگر کارکنان شرکت پس از کلاهبرداری مدیر عامل متلاشی می‌شود.فیلم سینمایی «ماه منیر» هم عید فطر از شبکه تهران روی آنتن می‌رود. فیلم تلویزیونی «ماه منیر» به نویسندگی و کارگردانی شهره لرستانی و تهیه‌کنندگی سیدامیرسیدزاده ساخته شده است.