فروش 330میلیونی «کلاهی برای باران»

فیلم سینمایی «مسیح‌(ع)» به کارگردانی نادر طالب‌زاده یک اثر تاریخی مذهبی است که روایتی از زندگی و دوران سه‌ساله رسالت عیسی‌بن مریم‌(س) را برجسته می‌کند. این فیلم از چهارشنبه ۲۸ شهریورماه اکران شد. این فیلم با فیلمنامه ای از حسین بهزاد و بازی احمد سلیمان‌نیا، فتحعلی اویسی، احمد نجفی و‌... است. این فیلم با ۱۶ روز نمایش در هشت سینما نزدیک به ۱۶میلیون تومان فروش داشته است. فیلم سینمایی «سرگیجه» اولین ساخته محمد زرین دست در سینمای پس از انقلاب و داستان ساسان است که پس از ۳۰ سال به ایران برمی‌گردد. الیاس او را در فرودگاه سوار می‌کند و به هتل می‌برد و... .

در «سرگیجه» کامبیز دیرباز، محمد ناجی، جمشید جهانزاده، احمد نجفی، مهدی سلوکی و... بازی کرده‌اند. این فیلم از چهارشنبه ۲۱ شهریورماه اکران شده و تا ۱۵ مهرماه ۲۵میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «قصه دل‌ها» با نام قبلی «حشره» محصول سال ۸۴ به نویسندگی و کارگردانی هوشنگ درویش‌پور است که پس از دو سال وقفه اکران شده است. این فیلم داستان یک رابطه عاشقانه است که در جریان زندگی دستخوش حوادثی می‌شود و برای ماندن تلاش می‌کند ... این فیلم از چهارشنبه ۲۱ شهریور اکران شده و پس از ۲۳ روز نمایش در هفت سینما ۲۴میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «کلاهی برای باران» سومین ساخته بلند سینمایی مسعود نوابی است. این فیلم داستان زندگی جوانی به نام ابی است که به طور اتفاقی در جریان خودکشی دختر جوانی به نام باران قرار می‌گیرد. تلاش برای نجات دختر اتفاقاتی را به همراه دارد.رضا عطاران، فتحعلی اویسی، جواد رضویان، حدیث فولادوند، فلور نظری، ساناز کیهان و مهران غفوریان بازیگران «کلاهی برای باران» هستند. این فیلم از چهارشنبه ۲۴ مردادماه به اکران درآمده و پس از ۵۰روز نمایش در ۱۲ سینما ۵/۳۳۵ میلیون تومان فروش داشته است.فیلم سینمایی «قاعده بازی» سومین کار احمدرضا معتمدی است. این فیلم داستان تقابل دو خانواده ثروتمند و فقیر را در وجهی کمدی روایت می‌کند که از داشتن پدری مشترک باخبر می‌شوند. رازی که پدر خانواده سال‌ها از فاش شدن آن جلوگیری کرده است.

داریوش ارجمند، جمشید ‌هاشم‌پور، سعید پورصمیمی، اکبر عبدی، حمید لولایی، علیرضا خمسه، گوهر خیراندیش، فریده سپاه منصور، انوشیروان ارجمند، مهران رجبی، مریم سعادت، کیومرث ملک‌مطیعی و الناز شاکردوست بازیگران اصلی فیلم هستند. این فیلم از چهارشنبه ۱۷ مردادماه اکران شده و تا ۱۵ مهرماه۲۵۰میلیون‌تومان فروش داشته است.فیلم سینمایی «نصف مال من، نصف مال تو» دومین ساخته وحید نیکخواه آزاد است که در ژانر کودک و نوجوان قرار می‌گیرد. فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که پنهانی دو زن گرفته است و... .

در این فیلم که در بیست و یکمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همدان مورد استقبال قرار گرفت محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، فرهاد آئیش، شقایق فراهانی، شهره لرستانی، مریم امیرجلالی، بهزاد رحیم‌خانی، نادر سلیمانی و... بازی کرده‌اند.«نصف مال من، نصف مال تو» از چهارشنبه دهم مرداد اکران شده و ۳۸۰ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «محاکمه» ساخته ایرج قادری از چهارشنبه سوم مرداد در سینماها اکران شده و تا ۱۵ مهرماه ۲۱۵‌میلیون تومان فروش داشته است. فیلم ملودرامی پرتعلیق است که در قالب داستانی اجتماعی بخشی از مشکلات نسل جوان جامعه را مورد توجه قرار می‌دهد.

بازیگران این فیلم ایرج قادری، گوهر خیراندیش، افسانه پاکرو، مهناز افشار، شیرین بینا، مهدی میامی، علی پیشدادیان و امیرعلی رنجبر هستند. فیلم آمریکایی «ادیسون» به کارگردانی و نویسندگی دیوید جی بورک با بازی کوین اسپیسی، مورگان فریمن، جاستین تیمبرلیک و ال ال کول جی و زمان ۹۷ دقیقه در نسخه اصلی، پس از ۶۶ روز نمایش در یک سینما حدود ۵/۹ میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که با بودجه ۲۵‌میلیون دلاری ساخته شده، داستان خبرنگاری تازه‌کار است که متوجه اقدامات غیرقانونی پلیس‌های فاسد می‌شود و‌...

فیلم ترسناک «زندگی دوم» به کارگردانی اوکسای پنگ محصول مشترک هنگ‌کنگ و تایلند است. آنجلیکا لی، لونس‌چو ماسی یو و مینگ لو بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم درباره تسوی تینگ یین نویسنده کتاب‌های پرفروش است که برای نگارش کتاب جدیدش تصمیم می گیرد رمان پرتعلیق و ترسناک «زندگی دوم» بنویسد. از این پس قهرمان داستان وارد زندگی واقعی او می‌شود و‌... «زندگی دوم» پس از ۴۵ روز نمایش در یک سینما ۵/۱۶میلیون تومان فروخته است.