محمدناصر سقای بی‌ریا مشاور رییس‌جمهوری در امور روحانیون گفت: مسوولان نظام برای آینده جهان برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایسنا، سقای بی‌ریا در مراسم یادواره شهدای گمنام و ۱۳۷ شهید کوه خضر نبی در قم با اشاره به سفر اخیر رییس‌جمهوری به نیویورک اظهار کرد: در این سفر از برنامه ایران برای اداره جهان سوال شد و این حاکی از قدرت تصمیم‌گیری ایران در جهان است. وی خطاب به مسوولان نظام تصریح کرد: مسوولان جمهوری اسلامی در چارچوب منافع مادی محدود نشود، بلکه برای آینده جهان برنامه‌ریزی کنند.

داوود احمدی‌نژاد، رییس بازرسی ویژه نهاد ریاست‌جمهوری نیز گفت: به لطف بیداری و هوشیاری ملت ایران، دولت نهم امروز افکارعمومی دنیا را در دست گرفته و هدایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی، انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در سایر کشورهای جهان جایگاه بسیار مناسب و بالنده‌ای کسب کرده است .

وی تصریح کرد: با استقامت و فداکاری ملت ایران، رییس‌جمهوری با تمام قدرت از منافع کشور در مقابل قدرت‌های بزرگ دفاع کرد و افکارعمومی جهان را به سوی انقلاب جلب کرد.

وی افزود: در آمریکا، بویژه در دانشگاه کلمبیا دولتمردان واشنگتن از قبل برای تخریب رییس‌جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی زیادی کرده بودند ولی به لطف خداوند چنان ضربه‌ای بر پیکر آنها وارد شد که جبران آن برای استکبار مشکل است.