جلوگیری از تکرار 2 انتخابات گذشته

مسوول واحد سیاسی جامعه اسلامی مهندسان، وضعیت وحدت اصولگرایان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همه این تدارکات و تشکیل گروه ۵+۶ برای این است که اتفاق ریاست جمهوری و شوراهای شهر تکرار نشود و اصولگرایان با این فرمول مشخص و خوب به یک لیست واحد برسند. مرتضی نبوی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر در مورد اقبال مردم نسبت به اصولگرایان در انتخابات مجلس هشتم اظهار کرد: روندی که در جریان است نشان می‌دهد که اقبال عمومی به اصولگرایان وجود دارد.

وی افزود: دلیل آن هم این است که مردم در انتخابات‌های گذشته به اصولگرایان رای دادند و نوع افکار عمومی و نظرسنجی‌هایی که می شود حالی از آن است که همچنان مردم به اصولگرایان اقبال دارند.

مدیر مسوول روزنامه رسالت همچنین در مورد میزان محبوبیت رییس‌جمهوری بعد از گذشت دو سال، گفت: ارزیابی من این است که محبوبیت احمدی‌نژاد کمتر نشده بلکه ایشان در حقیقت با تلاش شبانه روزی خودش توانسته صداقتش را به مردم ثابت کند و به آنها ثابت کند که می‌خواهد کار شود و مشکلات مردم حل شود و این نیت خودش را توانسته منتقل کند.

مرتضی نبوی در پایان تاکید کرد: طرح‌های رییس‌جمهوری هر چند که بخصوص در بخش عمرانی نسبت به گذشته چندین برابر افزایش پیدا کرده، اما موجب رشد نقدینگی شده که باید بر این مجموعه فعالیتهای اقتصادی جریانی از نظر دیدگاه اقتصادی کلان حاکم شود که همه شاخص‌ها بتواند رشد متناسب داشته باشد.