کاندیداتوری، منوط به تکلیف شرعی

عضو جبهه متحد اصولگرایان گفت: هنوز وارد بحث تعیین مصادیق و سر لیست نشده‌ایم، ولی گمان نمی‌کنم که برای لیست خود سرلیستی تعیین کنیم چرا که همه افراد مورد احترام هستند و ما هم مجموعه‌ای از خوبان را به ملت معرفی خواهیم کرد. اسد‌ا... بادامچیان که با خبرگزاری مهر گفت‌وگو می‌کرد، برخی اخبار منتشره در مورد وارد نشدن موتلفه در انتخابات مجلس هشتم در شهرستان‌ها را رد کرد و تصریح کرد: البته ما هیچ جایی به صورت تکی وارد نخواهیم شد اما در قالب جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌ها هم فعالیت می‌کنیم.

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی در مورد آینده پیش روی جبهه متحد اصولگرایان نیز گفت: ما دعا می‌کنیم که تا آخر وضعیت به این صورت بماند و جبهه متحد اصولگرایان تا پایان واقعا متحد بماند چرا که وظیفه شرعی و خرد جمعی حکم می‌کند به جای رقابت‌های درون تشکیلاتی و درون جناحی برای اینکه بتوانیم در انتخابات مجلس هشتم پیروز شویم در قالب جبهه متحد اصولگرایان حرکت کنیم.

بادامچیان در پاسخ به این پرسش که «آیا برای انتخابات مجلس هشتم کاندیدا خواهد شد» گفت: نامزدی من منوط به تکلیف شرعی است که این تکلیف شرعی را خودم، جمع دوستان و خوبان و بعضی از بزرگان کشور و علما مشخص می‌کنند که اگر یکی از بزرگان علما به من امر کردند که کاندیدا شوم حتما این کار را خواهم کرد.