موبایل ایرانسل با نصف قیمت

دنیای اقتصاد - افزایش رقابت در بازار سیم‌کارت به تدریج آثار مثبت خود را برای مصرف‌کنندگان آشکار می‌سازد و در ادامه کاهش قیمت‌ها در این بازار آن هم در فضای تورمی کشور، تازه‌ترین خبرها حکایت از آن دارد که ایرانسل تصمیم دارد سیم‌کارت‌های خود را با نصف قیمت عرضه کند. دنیای اقتصاد- همزمان با ورود سیم کارت‌های اعتباری دولتی به بازار سیم‌کارت و نیز تشدید رقابت میان اپراتور‌ها، ایرانسل نیز برای جذب مشتری بیشتر تصمیم گرفت از این پس سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری خود را با نصف قیمت عرضه کند. به نظر می‌رسد اپراتور دوم تلفن همراه پس از فعال شدن اپراتور اول که اقدام به عرضه سیم‌کارت‌های اعتباری خود کرده بود، سعی در جذب مشتری بیشتری دارد.

به دلیل پوشش سراسری سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی، در حال حاضر این نوع سیم‌کارت بخشی مهمی از تقاضای بازار موبایل اعتباری را به خود اختصاص داده است.

اما در این سو ایرانسل نیز برای عقب نماندن از قافله اقدام به نصف کردن بهای فروش سیم کارت صفر خود کرده است.

علیر‌ضا قلمبر دزفولی، مدیر عامل ایرانسل به خبرگزاری فارس گفت: بهای سیم کارت صفر این شرکت از ابتدای مهرماه تا سی‌ام آذرماه سال‌جاری به نصف کاهش می‌یابد.

وی گفت: سیم کارت دائمی از ۱۵۰ به ۷۵هزار تومان و بهای سیم کارت اعتباری با شارژ ۵هزار تومانی از ۲۹ به ۱۵هزار تومان طی مدت مذکور به فروش خواهد رسید.

این اپراتور اکنون ۵/۳میلیون نفر مشترک دارد و در ۲۲۰ شهر کشور پوشش شبکه دارد.

به نظر می‌رسد افزایش رقابت عرضه‌کنندگان در بازار سیم‌کارت، به تدریج منافع خود را برای مصرف‌کنندگان آشکار می‌سازد و در فضای تورمی اقتصاد کشور که افزایش قیمت‌ها را در بیشتر بازارها شاهد هستیم، باعث کاهش قیمت‌ها در این بازار می‌شود.