اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با برخی آیات عظام و علمای مجمع محققین و مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم دیدار و پیرامون بحث تحزب و مسائل انتخابات گفت‌وگو کردند. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سلامتی، دبیرکل سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در این دیدارها گفت: مسیر اداره جامعه در دولت کنونی به نحوی در حال پیگیری است که امور جاری جامعه به سمت چالشی‌تر شدن مسائل سیاسی و اقتصادی سوق داده شده است و لذا در چنین شرایطی برای اصلاح امور نیازمند تعامل احزاب و علما هستیم.

آیت‌ا... یوسف صانعی ضمن تاکید بر وجوب اصل تحزب در جامعه ایران به بیان نکاتی در خصوص فعالیت های حزبی و تشکیلاتی پرداختند و احزاب را به توجه بیشتر به آرمان های حضرت امام (ره) سفارش کردند. اعضای سازمان در دیدار با آیت‌ا... موسوی اردبیلی نیز ضمن آرزوی سلامتی عاجل برای ایشان، در مورد امور تشکیلاتی خود و تلاش های انجام شده در جهت تقویت ائتلاف اصلاح طلبان گزارشی ارائه کردند.

براساس این گزارش، اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران در ادامه ملاقات‌های خود در قم، ضمن دیدار با اعضای شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در تشریح فعالیت‌های احزاب اصلاح طلب در ستاد ائتلاف اصلاحات برای انتخابات آتی مجلس به ارائه گزارشی اجمالی از این امور پرداختند.