فیلم‌های «مردگان»، «گمشده»، «ازدواج مصلحتی»، «فردا روشن است»، «قتل اینترنتی»، «بوی پیراهن یوسف»، «گوست داگ» و «شهردار» در تعطیلات آخر هفته از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌روند. فیلم سینمایی «جدامانده» (مردگان) امروز در قالب برنامه سینما یک از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم را مارتین اسکورسیزی سال ۲۰۰۶ به مدت ۱۵۲ دقیقه بر مبنای فیلمنامه‌ای از آلن ماک، فلیکس چونگ و ویلیام ماناهان جلو دوربین برد.

هوارد شور موسیقی این فیلم را ساخته و لئوناردو دی کاپریو، جک نیکلسن، مت دیمن، مارک والبرگ، مارتین شین، ری وینستون، ورا فارمیگا، آنتونی آندرسن و الک بالدوین به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «گمشده» به کارگردانی فریدون حسن‌پور فردا از شبکه یک پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره دکتر امیر زمانی یکی از رزمندگانی است که به اسارات دشمن در آمده است، اما همسر او گمان می‌کند که دکتر زمانی شهید شده است. زمانی بعد از آزادی از اسارات بدون اطلاع به خانواده‌اش به شهری دیگر می‌رود. در این فیلم لیلا صادقی، شاهرخ فروتنیان و ... بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «ازدواج مصلحتی» امروز ساعت ۲۴ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. این فیلم را جیمز کیج سال ۱۹۹۸ به مدت ۹۰‌دقیقه در ژانر رومانتیک و درام جلو دوربین برد. «ازدواج مصلحتی» محصول کانادا و آمریکا است و ۱۱ اکتبر سال ۱۹۹۸ برای نخستین بار در آمریکا اکران شد. در این فیلم جین سیمور، جیمز برولین، دیوید کای و لورنیا گال به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «فردا روشن است» به کارگردانی فرهاد پاک‌سرشت فردا ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. در این فیلم علی حاج‌عسگری، وحید محبوب بشیری و مرضیه گوهری به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم سینمایی «قتل اینترنتی» هم روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم را جان اروین سال ۲۰۰۵ به مدت ۸۷‌دقیقه ساخت. فیلمنامه «قتل اینترنتی» را اندرو کاراس و رابرت مالکانی نوشتند. این فیلم محصول آمریکا است و آرماند آسانته، سانی مارنیلی، رافائلو دگروتولا و تاونسند به ایفای نقش پرداختند. «قتل اینترنتی»‌ با بودجه‌ای معادل شش میلیون دلار ساخته شده است.

فیلم سینمایی «بوی پیراهن یوسف» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا فردا در قالب برنامه صد فیلم از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. در این فیلم علی نصیریان، نیکی کریمی و جعفر دهقان به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «گوست داگ» هم روز جمعه در قالب برنامه سینما چهار از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این فیلم محصول مشترک فرانسه، آلمان، ژاپن و آمریکا است و جیم جارموش سال ۱۹۹۹ بر مبنای فیلمنامه‌ای از خودش «گوست داگ» را به مدت ۱۱۶‌دقیقه جلو دوربین برد.

در این فیلم فارست ویتاکر، جان تورمی، کلیف گورمن، دنیس لیو، فرانک مینوچی، ریچارد پورتنو و هنری سیلوا به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «شهردار» محصول ایتالیا ۲۶ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم آنتونی کوئین بازی می‌کند.